carne Skrevet 9. juni 2012 #1 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) (Har nå startet programmet for andre gang!! Se lengre ned for oppdateringer ) Nok er nok! Nå skal jeg ut av sofaen og mine dårlige, late vaner. Jeg har alltid vært bortskjemt med en god forbrenning, noe som har ført til at jeg har kunnet puttet i meg hva som helst av mat og godis - uten å merke det noe stort på kroppen. Heldig der kanskje, men det hjelper ikke så lenge det man har av fett på kroppen henger og slenger! Nå skal muskles trenes opp, og kroppen strammes inn. Jeg er veldig motivert, og har troen på meg selv. For å begynne med har jeg tenkt å gjennomføre 30 day shred, for å få en pangstart og et godt utgangspunk til videre trening. Jeg har tidligere gitt opp etter hvert da jeg kjenner formen ikke strekker til. Dette har vært meget demotiverende. Men nå, dere! Nå er jeg allerede på dag 4/30 i programmet, og jeg kjenner forbedring allerede !! Jeg kan ta flere og flere push-ups for hver dag, og kjenner at det er dette som driver meg. Mitt svakeste punkt har alltid vært armer, derfor føles det utrolg bra å kjenne at jeg blir sterkere! Følg meg gjerne, og heng deg meg! Det er lov å skryte av seg selv Ellers, ha en forrykende god helg!! Endret 4. februar 2013 av carne 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #2 Del Skrevet 11. juni 2012 Bare jeg som ikke klarer å klype meg selv i nakkeskinnet i helgene? Note to self: IKKE skei ut i helgen! Åho, hvor vanskelig det var å få rævva i gir igjen ved ny ukestart. La neste helg gå bedre!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 11. juni 2012 #3 Del Skrevet 11. juni 2012 Stå på! Blir så bra når du er ferdig med de 30 dagene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 13. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 13. juni 2012 Tusen takk skal du ha! Gleder meg til det! Kjenner jeg yter mer nå, en uke etter start. Derfor blir jeg også mer sliten etter treninga. Men så er det litt gøy også, da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 13. juni 2012 #5 Del Skrevet 13. juni 2012 Utrolig kjekt å se fremgang ja! merker at jeg har fått mye bedre utholdenhet også kommer meg mye raskere etter treningene også. Før hanglet jeg i mange timer etter en hard økt, nå går det liksom greit etter 20 min mindre gangsperr får jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 14. juni 2012 #6 Del Skrevet 14. juni 2012 Stå på! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 16. juni 2012 Forfatter #7 Del Skrevet 16. juni 2012 Takk for oppmuntring, dere! Hadde en ordentlig treeeeeig trening i går. Jeg var dritt lei, og måtte gjøre mye av øvelsene med øynene lukket (Jillian var svært irriterende igår, hehe). Men det hjalp! Jeg kom meg i gjennom de usle () 20 minuttene i går også, alt sitter i hodet vet dere! God helg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 17. juni 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 17. juni 2012 Da beit jeg i de sure eplet og trente rævva av meg idag også! Kan endelig se frem mot level 2, som starter på tirsdag! Som dagens motivasjon slo jeg på radioen, og trente uten Jillians irriterende stemme. Og det funka som bare det! Deilig å kjenne svetten renne en søndags kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 4. februar 2013 Forfatter #9 Del Skrevet 4. februar 2013 (endret) Well, well. Herlig å se hvilken effekt treningen faktisk ga meg i fjor sommer. Og ei er det tull heller! Virkelig bra trening dette. Og nå vil jeg prøve igjen. Jeg klarte dessverre ikke å fullføre de 30 dagene, da det plutselig ble ferietur og - pytt,sann - "trener i morgen"........ Men nå går vi en lysere tid i møte, dere! Våren kommer, og solen holder ut lengre, og motivasjoen der med! Magen har vokst så forferdelig i det siste, at jeg nesten trodde jeg var gravid! Hehe. Men den gang ei, det er nok bare meg jeg kan skylde på.. Så, heng dere på, og følg meg. Dette er en ekstra motivator, og et dytt i riktig retning. I morgen starter jeg første dag, og jeg både gruer meg og gleder meg. Oppdatering underveis skal jeg gi! Lykke til til meg selv, opp og hopp!!! Skal også nevne at jeg, etter 6 år, har kuttet ut snusen!! Etter 14dager nikotinfri sprakk jeg, men startet med en gang på nytt - og har i dag nådd 6 dager. Frukt (rosiner..... )og grønt er en gooood erstatning!! Endret 5. februar 2013 av carne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 5. februar 2013 Forfatter #10 Del Skrevet 5. februar 2013 Hadde glemt hvor mye jeg h-a-t-e-r denne treningen....... Jumpingjacks Hehe. Første dag er endelig overstått, og her sitter jeg. Klarer ikke se for meg 10 dager med det samme maset nå, men men. Med en liten dæsj viljestyrke og motivasjon skal vel dette gå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 6. februar 2013 Forfatter #11 Del Skrevet 6. februar 2013 Merker kondisjonen min er langt bedre nå enn hva den var i fjor sommer da jeg holdt på med det samme opplegget. Jeg fikk et kick, og begynte å like mosjon! Så det er en veldig god start, det skal sies. Det er grunnen til at jeg begynte opplegget her igjen, da jeg opplevde godt utbytte av den - som en start. 28 days to go! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 7. februar 2013 Forfatter #12 Del Skrevet 7. februar 2013 (endret) 3/30. Det går treeeeeigt, men fattet. Hehe. Følelsen etter trening er verdt slitet Endret 7. februar 2013 av carne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sailor Skrevet 7. februar 2013 #13 Del Skrevet 7. februar 2013 Gratulerer med at du har sluttet å snuse. BRA jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 8. februar 2013 Forfatter #14 Del Skrevet 8. februar 2013 TAKK! Snus er nok mer skadelig i det lange løp, enn man tror... Jeg ønsker meg en sunn kropp og sjel, og har innsett at snusen også må bort da. God helg! Ikke glem treningen (note to self)! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 12. februar 2013 Forfatter #15 Del Skrevet 12. februar 2013 Nå er jeg kommer til dag 8/30, snaaaaart ferdig med level 1! Og godt er det, så lei jeg som jeg er nå. Men en skal ikke klage, når en allerede begynner å se forandringer på kropp og sjel! Det vises spesielt på beinregionen at det strammes opp. Gøy gøy! Motivasjon til å fortsette det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 14. februar 2013 Forfatter #16 Del Skrevet 14. februar 2013 Så er man kommet til dag 10/30. Wow level 1 gikk fort, bare to igjen! Føler meg absolutt ikke klar for det, da denne økta var den værste på disse ti dagene! Men jeg har smygtittet, og synes level 2 så ganske gøy ut Blir godt med forandring også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 18. februar 2013 Forfatter #17 Del Skrevet 18. februar 2013 Synes Jillian er noe strengere nå enn på lvl1, jeg .. Hatt en fin helg, men mye skigåing og shredding - samt en del sjokolader Men! En kan vel unne seg såppass. Er passert 14 dager med trening, og veldig stolt av det! Merker at musklene strammes, og huden blir glattere i rumpepartiet. Slik skal det være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #18 Del Skrevet 25. februar 2013 Hatt noen lange treningsfrie dager nå.. Vært i dårlig humør og form. Men utrolig nok kunne jeg utføre level 2 på max i dag. Former er bedre!! Når man starter så brått og "hardt" får jeg vedig dårlig samvittighet når jeg ikke trener etter skjema, og tror dermed at formen er tilbake til 0 - men den gang ei. Godt å vite! Når det er sagt, føles det nesten ut som at lvl 2 er lettere enn lvl 1? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 25. februar 2013 Forfatter #19 Del Skrevet 25. februar 2013 PS: Kjøpte meg ny dongribukse i helga.. i strl 28!? Jeg har tidligere brukt både 29 og 30. Jeg har også merka at flere klær blir en anelse for stor i min "vanlige" strl. FOR EN MOTIVASJON! Det skal sies at jeg har ikke bare skjerpa aktivitetnivået mitt, men også kostholdet. Det gir resultater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 28. februar 2013 Forfatter #20 Del Skrevet 28. februar 2013 Hadde en skikkelig god økt i går, og skal straks begi meg ut på dagens. Er nå kommer til dag 17/30 eller noe lignende? I.o.m at jeg hadde noen treningsfrie dager, så henger jeg litt etter skjema, men tar det igjen nå! Level 2 er såååå mye morsommere enn level 1. Woop! Magen begynner også å minke nå - takk og lov! Jeg som tidligere trodde jeg var gravid fordi magen over lengre tid var så oppblåst. Kulemage. Men nå er den mer flatterende Det er gøy å trene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå