Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Min gamle, dessverre ikke så trofaste Nokia 6510 svikter mer og mer, og jeg har funnet ut at jeg bør finne en ny telefon. Jeg har sett på Nokia 6220, og den ser ut til å passe meg perfekt. Noen som har noen som helst erfaringer med denne telefonen? Den er jo rimelig ny på markedet...

Videoannonse
Annonse
Gjest Étoile
Skrevet

Kjenner ikke til den telefonen, men har nok dårlige erfaringer med Nokia til at jeg vil fraråde å kjøpe den... Utrolig vanskelig å få hjelp når (og det er NÅR, både egne og venners erfaring) noe er galt med den.

Hva med Samsung? Jeg kjøpte nylig denne,

og elsker den. Aldri mer Nokia for min del!

Skrevet
men har nok dårlige erfaringer med Nokia til at jeg vil fraråde å kjøpe den... Utrolig vanskelig å få hjelp når (og det er NÅR' date=' både egne og venners erfaring) noe er galt med den.[/quote']

Det har vel ikkje noko med nokia å gjer, men dei du kjøper den hos!?

Eg har prøvd ein del telefona, både nokia, siemens, bosch og motorola, må nok seie at eg er mest fornøyd med nokia.

Har ein kompis som nyleg har kjøp nokia 6220, han er iallefall kjempe fornøyd.

Lykke til ;)

Gjest Étoile
Skrevet

Det har vel ikkje noko med nokia å gjer, men dei du kjøper den hos!?

Eg har prøvd ein del telefona, både nokia, siemens, bosch og motorola, må nok seie at eg er mest fornøyd med nokia.

Har ein kompis som nyleg har kjøp nokia 6220, han er iallefall kjempe fornøyd.

Lykke til ;)

Det var Nokias egen merkebutikk. Har venner som har hatt like store problemer med andre forhandlere (f.ex Elkjøp og Klart svar), kun når det gjelder Nokia pga Nokias policy. Hun ene er midt i en diger greie gjennom forbrukerrådet etc, har styrt med å få refundert/erstattet ødelagt telefon i over ett år nå.

Gjest Ethereal
Skrevet

Étoile: Hvor mye betalte du for Samsungen? Min greie er at jeg skal kjøpe uten abonnement, og vil ikke ut med mer enn ca 4000. 6220 koster rundt det. Forøvrig har jeg fått kjempeservice hos en av Nokia-forhandlerne her i Tromsø, men kommer nok til å shoppe litt rundt denne gangen...

Skrevet

Jeg har alltid hatt Nokia, men nå har jeg samsung og kommer aldri til å gå tilbake til Nokia igjen. Jeg har denne og er storfornøyd :)

Gjest Ethereal
Skrevet

:evil: VANSKELIG :evil: Den Samsungen som Étoile nevnte, har jeg siklet på, mye pga design, men den ble glemt fordi den kostet så mye. Men plutselig koster den ca 4000 uten abb, og da må den igjen vurderes. Jeg gidder ikke skifte telefon hele tiden, og da er driftssikkerhet viktig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...