AaaaK Skrevet 9. juni 2012 #1 Skrevet 9. juni 2012 Er skullcandy øretelefoner/høytalere etc. man kjøper først og fremst for merket eller er dette et skikkelig bra produkt? Trenger noe som går til både telefonsamtaler (LG) og iPoden og har funnet noen på salg...
TheSgirl Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Jeg har Skullcandy headsett og er veldig fornøyd. God ren lyd og sitter godt
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Ja, de koster mye ekstra for merket, men de funker. Kommer helt an på hvor audiofil du er, og budsjett. Skal du bruke det ute blant folk er det jo greit att det ser br ut.
-Susanne- Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Er skullcandy øretelefoner/høytalere etc. man kjøper først og fremst for merket eller er dette et skikkelig bra produkt? Trenger noe som går til både telefonsamtaler (LG) og iPoden og har funnet noen på salg... Synes skullcandy er sterkt overpriset i forhold til kvalitet. Bruker selv Sennheiser på jobb og privat.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Det er mest merket. Altså sterkt overpriset og opp-hypet. 1
Minya Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Mye bedre lyd i AKG og Koss. Med Skullcandy betaler du mye for merket.
Yme Skrevet 9. juni 2012 #7 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Skull Candy er ganske bra... Skjønner ikke helt hvorfor folk mener det er dyrt. Det er stort sett ganske normalt å betale 400 kr for et headsett. Endret 9. juni 2012 av Yme
Gjest WendyClear Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Jeg synes lyden er bra i mine skullcandy lowrider. De sitter veldig godt på hodet også. Kjøpte dem på salg, men vil si de er verdt pengene til full pris også.. Jeg liker headset som dekker ørene godt, men vil helst ikke gå med gigantiske klokker. Så jeg velger etter utseende også, og da må man regne med en høyere pris. Dessuten er ikke prisen så høy, som Yme sier.
Zinnia Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Har ikke prøvd scullcandy, men har inntrykk av at det er mye merke. Selv har jeg sammenleggbare Sennheiser kjøpt for rundt 200,- i sin tid på nett, de er knallgode i tillegg til at lyden overhodet ikke høres utenfor.
Gjest BabyBlue Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Har prøvd det og synes ikke de lever opp til hypen. Har AKG og liker de mye bedre.
Wednesday Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 skullcandy er mest merke... lyden er ikke noe særlig. men de er billige da.. kjøpte meg nettopp beats by dre, da snakker vi lyd!!
Safira Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 skullcandy er mest merke... lyden er ikke noe særlig. men de er billige da.. kjøpte meg nettopp beats by dre, da snakker vi lyd!! Beats by dr.Dre jo hverfall et merke man betaler ekstra for! De fleste velger det vel fordi det er kult(?). Selv foretrekker jeg Sennheiser eller Bose. De Skullcandy hodetelefonene jeg har prøvd har jeg ikke likt noe særlig.
Wednesday Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Beats by dr.Dre jo hverfall et merke man betaler ekstra for! De fleste velger det vel fordi det er kult(?). Selv foretrekker jeg Sennheiser eller Bose. De Skullcandy hodetelefonene jeg har prøvd har jeg ikke likt noe særlig. Jeg hadde Bose før jeg kjøpte Beats, synes Beatsa er bedre.
hobbychef Skrevet 11. juni 2012 #14 Skrevet 11. juni 2012 Jeg synes også at de er overpriset i forhold til kvaliteten. Enig med andre ang. Sennheiser, AKG, Koss og Bose.
Shades Skrevet 11. juni 2012 #15 Skrevet 11. juni 2012 (endret) Jeg røyk på ett par B&W P5 hodetelefoner. Og der betaler man og litt (Endel) for utseendet, men de låter helt vilt bra, samt att de er delvis støydempende, og tunet til og være behagelig og høre på (litt dempet diskant). Og de seer dritkule ut, bare aluminium og lær. Men skal du opp i den prisklassen (2500), så bør du være en smule audiofil og, ellers er det ikke noe vits i. Klarere lyd enn Beats av Dre, men mindre bass (Ikke att det mangler bass, tvert imot). Link: http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/bw_p5_hodetelefon_sort.htm Ser de og har fått en billigere versjon av P5 som heter P3 til 1600 kroner. http://www.hifiklubben.no/produkter/tilbehor/hodetelefoner/bw_p3_hodetelefon_hvit.htm Endret 11. juni 2012 av Shades
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #16 Skrevet 11. juni 2012 Scullcandy er jo kjent for å ha dårlig lydkvalitet og å være overpriset motemerke. De skårer ofte veldig dårlig på lydtester, og en eneste grunn å kjøpe de må være utseende.
TheHairyToothfairy Skrevet 11. juni 2012 #17 Skrevet 11. juni 2012 Skullcandy er skrot. Finn frem Sennheiser, koster ofte mye det samme - men der får du klar lyd med _rett_ bass og god kvalitet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå