Aelwyn Skrevet 5. februar 2004 #1 Skrevet 5. februar 2004 For dere som har sett kjolen jeg skal kjøpe, ville dere hatt den i hvit eller Ivory? Den på bildene er hvit... Og sååååå nydelig.... 8)
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #2 Skrevet 5. februar 2004 Dette kommer jo helt ann på hvem som skal ha kjolen. Jeg kler ikke hvitt, og falt helt for en champagnefarget kjole.... Var ikke planen min å kjøpe en kjole m/ slik farge, men det sa bare "pang" når jeg prøvde den. Så ikke vet jeg..... Veldig få som har helt hvite kjoler i dag, så kanskje jeg hadde bestilt ivory??
Augustbrud02 Skrevet 5. februar 2004 #3 Skrevet 5. februar 2004 Nå vet jeg ikke hvordan kjolen din ser ut, men det er ytters få som kler kritthvite kjoler. De aller fleste ser veldig bleike ut i det. En ivory kjole er jo også veldig hvit...så jeg ville absolutt valgt det.
Aelwyn Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 5. februar 2004 Bilder av kjolen ligger på denne linken. :D Drømmekjolen
Pusekatt Skrevet 5. februar 2004 #5 Skrevet 5. februar 2004 Jeg tror jeg ville tatt mer utgangspunkt i dine egne farger (ansikt, hår, øyne) for å vurdere hvorvidt ivory eller hvit vil være penest til deg. Er du brunette med brune øyne, vil nok ivory i mange tilfeller være penere enn hvit. Er du derimot blondine med blå øyne, kan hvit være utrolig lekkert.
Tyren Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Jeg ville ha valgt ivory av samme årsaker som augustbrud02 skriver. Forøvrig så var kjolen helt nydelig !
magnhild Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Jeg ville ha valgt ivory av samme årsaker som augustbrud02 skriver. Forøvrig så var kjolen helt nydelig !
Gjest Tex Skrevet 5. februar 2004 #9 Skrevet 5. februar 2004 Jeg ville også valgt ivory, fordi jeg syns det er mindre "skrikende" enn hvitt. Uansett åssen man ser ut, syns jeg egentlig at ivory er penest. Men det er en smakssak.
Augustbrud02 Skrevet 6. februar 2004 #10 Skrevet 6. februar 2004 Uansett åssen man ser ut, syns jeg egentlig at ivory er penest. Men det er en smakssak. Jeg er enig i dette. Ellers synes jeg nesten kjolen på linken så ivory ut jeg da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå