Gå til innhold

Hvit eller Ivory?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som har sett kjolen jeg skal kjøpe, ville dere hatt den i hvit eller Ivory? Den på bildene er hvit... Og sååååå nydelig.... 8)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette kommer jo helt ann på hvem som skal ha kjolen. Jeg kler ikke hvitt, og falt helt for en champagnefarget kjole.... Var ikke planen min å kjøpe en kjole m/ slik farge, men det sa bare "pang" når jeg prøvde den.

Så ikke vet jeg..... Veldig få som har helt hvite kjoler i dag, så kanskje jeg hadde bestilt ivory??

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvordan kjolen din ser ut, men det er ytters få som kler kritthvite kjoler. De aller fleste ser veldig bleike ut i det. En ivory kjole er jo også veldig hvit...så jeg ville absolutt valgt det.

Skrevet

Jeg tror jeg ville tatt mer utgangspunkt i dine egne farger (ansikt, hår, øyne) for å vurdere hvorvidt ivory eller hvit vil være penest til deg. Er du brunette med brune øyne, vil nok ivory i mange tilfeller være penere enn hvit. Er du derimot blondine med blå øyne, kan hvit være utrolig lekkert.

Skrevet

Jeg ville ha valgt ivory av samme årsaker som augustbrud02 skriver.

Forøvrig så var kjolen helt nydelig !

Skrevet
Jeg ville ha valgt ivory av samme årsaker som augustbrud02 skriver.

Forøvrig så var kjolen helt nydelig !

:Nikke:

Skrevet

Jeg ville også valgt ivory, fordi jeg syns det er mindre "skrikende" enn hvitt. Uansett åssen man ser ut, syns jeg egentlig at ivory er penest. Men det er en smakssak.

Skrevet
Uansett åssen man ser ut, syns jeg egentlig at ivory er penest. Men det er en smakssak.

:Nikke: Jeg er enig i dette. Ellers synes jeg nesten kjolen på linken så ivory ut jeg da.... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...