GueSS Skrevet 9. juni 2012 #1 Del Skrevet 9. juni 2012 (endret) Hei! Jeg lurer på.. jeg kjøpte en solsikke i potte for litt siden. Blomsten begynner å bli vissen, men så ser jeg to knopper som er på vei under. Skal jeg da ta bort den som er begynt å vissne? Hilsen nybegynner ;-) Endret 9. juni 2012 av GueSS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapper Skrevet 9. juni 2012 #2 Del Skrevet 9. juni 2012 Ja, du kan klippe bort visne blomster. Men du kan la de siste blomstene på sommeren bli stående slik at du får nye frø til neste år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GueSS Skrevet 11. juni 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 11. juni 2012 Thank u Ser at det ikke er mindre enn sju knopper på vei under gamle blomsten! Hihi.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tapper Skrevet 11. juni 2012 #4 Del Skrevet 11. juni 2012 Thank u Ser at det ikke er mindre enn sju knopper på vei under gamle blomsten! Hihi.. Så heldig du er da. Solsikken jeg har på utsiden nå har ikke fått noen blomster enda. Tror den ble satt ut for sent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå