tøydokka Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Herregud, jo det er trist at ekorn må dø, men seriøst: den reklamen er noe av det dummeste og mest evneveike de har laget! Nesten som de gjør narr av gjenvinning og miljøvennlighet.. Blir irritert hver gang den dumme dumme reklamen dukker opp midt i et program.. 1
Brimi Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Åh, jeg liker den sangen jeg! Hvorfor gjør den narr? Det har ikke jeg sett noe til. 1
Rainbow Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Det er jo en parodi! Det er jo bare tull der de faktisk setter fokus på noe ordentlig, og samtidig ler av sånne "aksjoner" der en hel gjeng kjendiser samles for en eller annen god sak. Det er jo en grunn til at han roper "kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser!" Trodde da alle skjønte at det var en parodi. I litt Ylvis-stil, egentlig. http://www.youtube.com/watch?v=IS__0EQleOU Endret 9. juni 2012 av Rainbow81 7
Cordelia Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 (endret) Det kan være parodi så mye det vil for meg, men det skjærer i øra mine. Så ja enig. Og hvis jeg ser en Nachopizzareklame til så tror jeg jeg kommer til å gå på tven med ei slegge. Men må si jeg liker den nye Statoil reklamen da, mye mer behagelig uten sånne irritasjoner Endret 9. juni 2012 av Cordelia
Gjest notetur nomen Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Det er denne her, eller? -Hvor mange trær må sages over, hvor mange ekkorn må dø? Og så har de putta et utstoppa ekkorn i reklamen.. Og satt en gjeng med avsagde trær inn i filmstudioet sitt.. Oh, well. Jeg vil bare slippe å se Sven Nordin i cowboyhat som griller burgere, jeg, så skal jeg bli fornøyd. Endret 10. juni 2012 av notetur nomen 1
Sugerøret Skrevet 10. juni 2012 #7 Skrevet 10. juni 2012 Synes den faktis er bedre enn stay,som vi sendte til ESC. 3
Gjest finurlig Skrevet 10. juni 2012 #8 Skrevet 10. juni 2012 Oh, well. Jeg vil bare slippe å se Sven Nordin i cowboyhat som griller burgere, jeg, så skal jeg bli fornøyd. -Wrap your pearly whites around that, son! Åååeh! Har gått til det steget at jeg lurer på om hvis jeg kjøper de grillproduktene, kan de da slutte å sende reklamen da?
Sugerøret Skrevet 10. juni 2012 #9 Skrevet 10. juni 2012 -Wrap your pearly whites around that, son! Åååeh! Har gått til det steget at jeg lurer på om hvis jeg kjøper de grillproduktene, kan de da slutte å sende reklamen da? Ikke kjøp! De er totalt smaksløse .Ble veldig skuffet over den manglendes smaken
Gjest notetur nomen Skrevet 10. juni 2012 #10 Skrevet 10. juni 2012 (endret) Synes den faktis er bedre enn stay,som vi sendte til ESC. Jeg tror vi burde sendt ekkorn-sangen i stedet for "My hard tiss yours", jeg... Hadde ikke så mye imot Tooji,i grunn, bortsett fra at det var for likt Sverigens bidrag fra i fjor... (Også at muligens 50Cent vil ha tilbake hooket sitt fra CandyShop låta si.) Men det er vel en avsporing. Beklager, TS. Endret 10. juni 2012 av notetur nomen
Gjest notetur nomen Skrevet 10. juni 2012 #11 Skrevet 10. juni 2012 Denne her da. Når skal de finne en ny låt, spør jeg bare. Når??!
kaffemor Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 HAHA den reklamen er jo skikkelig morsom. Jeg ler hver gang den kommer på TV.
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2012 #13 Skrevet 12. juni 2012 Jeg syns den er fantastisk! Har ikke sett hele før, men da gir den jo mening! Hvor gjør den narr? Den formidler jo bare et budskap om at det nytter hvis alle resirkulerer? Og så er den laget med humor og parodi.
Frua Skrevet 12. juni 2012 #14 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes Didrik er en morsom fyr og liker godt reklamen! Tar meg selv i å nynne på denne sangen i tide og utide 1
Vulpes Skrevet 12. juni 2012 #16 Skrevet 12. juni 2012 Jeg synes den er artig! Også minner den meg litt om denne:
LeaMichele Skrevet 12. juni 2012 #17 Skrevet 12. juni 2012 Den er helt forferdelig! Må zappe hver gang den kommer på!
inlovewith Skrevet 12. juni 2012 #18 Skrevet 12. juni 2012 Jeg digger Vitaminbjørn-reklamen! Og jeg begynner nesten å grine hver gang de sender denne:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå