Gå til innhold

Hvor mange trær må sages over, hvor mange ekorn må dø?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herregud, jo det er trist at ekorn må dø, men seriøst: den reklamen er noe av det dummeste og mest evneveike de har laget! Nesten som de gjør narr av gjenvinning og miljøvennlighet.. Blir irritert hver gang den dumme dumme reklamen dukker opp midt i et program.. :kjefte:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh, jeg liker den sangen jeg! Hvorfor gjør den narr? Det har ikke jeg sett noe til.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det er jo en parodi! Det er jo bare tull der de faktisk setter fokus på noe ordentlig, og samtidig ler av sånne "aksjoner" der en hel gjeng kjendiser samles for en eller annen god sak. Det er jo en grunn til at han roper "kom igjen, tilfeldig sammenraskede kjendiser!"

Trodde da alle skjønte at det var en parodi.

I litt Ylvis-stil, egentlig.

http://www.youtube.com/watch?v=IS__0EQleOU

Endret av Rainbow81
  • Liker 7
Skrevet

Digger den reklamen!:P

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan være parodi så mye det vil for meg, men det skjærer i øra mine. Så ja enig. Og hvis jeg ser en Nachopizzareklame til så tror jeg jeg kommer til å gå på tven med ei slegge. :kjefte:

Men må si jeg liker den nye Statoil reklamen da, mye mer behagelig uten sånne irritasjoner :popcorn:

Endret av Cordelia
Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Det er denne her, eller?

-Hvor mange trær må sages over, hvor mange ekkorn må dø? Og så har de putta et utstoppa ekkorn i reklamen.. Og satt en gjeng med avsagde trær inn i filmstudioet sitt.. :eeeh:

Oh, well.

Jeg vil bare slippe å se Sven Nordin i cowboyhat som griller burgere, jeg, så skal jeg bli fornøyd. :filer:

Endret av notetur nomen
  • Liker 1
Skrevet

Synes den faktis er bedre enn stay,som vi sendte til ESC.

• Liker 3
Gjest finurlig
Skrevet

Oh, well.

Jeg vil bare slippe å se Sven Nordin i cowboyhat som griller burgere, jeg, så skal jeg bli fornøyd. :filer:

-Wrap your pearly whites around that, son!

Åååeh! Har gått til det steget at jeg lurer på om hvis jeg kjøper de grillproduktene, kan de da slutte å sende reklamen da?

Skrevet

-Wrap your pearly whites around that, son!

Åååeh! Har gått til det steget at jeg lurer på om hvis jeg kjøper de grillproduktene, kan de da slutte å sende reklamen da?

Ikke kjøp! De er totalt smaksløse .Ble veldig skuffet over den manglendes smaken

Gjest notetur nomen
Skrevet (endret)

Synes den faktis er bedre enn stay,som vi sendte til ESC.

Jeg tror vi burde sendt ekkorn-sangen i stedet for "My hard tiss yours", jeg... :rolleyes:

Hadde ikke så mye imot Tooji,i grunn, bortsett fra at det var for likt Sverigens bidrag fra i fjor...

(Også at muligens 50Cent vil ha tilbake hooket sitt fra CandyShop låta si.)

Men det er vel en avsporing.

Beklager, TS. :sleep:

Endret av notetur nomen
Gjest notetur nomen
Skrevet

Denne her da.

Når skal de finne en ny låt, spør jeg bare.

Når??! :bond:

Skrevet

HAHA den reklamen er jo skikkelig morsom. Jeg ler hver gang den kommer på TV.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns den er fantastisk! Har ikke sett hele før, men da gir den jo mening!

Hvor gjør den narr? Den formidler jo bare et budskap om at det nytter hvis alle resirkulerer?

Og så er den laget med humor og parodi.

Skrevet

Jeg synes Didrik er en morsom fyr og liker godt reklamen! Tar meg selv i å nynne på denne sangen i tide og utide :fnise:

• Liker 1
Gjest RompeRusk
Skrevet

Synes den reklamen er søøøt, jeg :fnise:

Skrevet

Jeg synes den er artig! :) Også minner den meg litt om denne:

Skrevet

Den er helt forferdelig! Må zappe hver gang den kommer på!

Skrevet

Jeg digger Vitaminbjørn-reklamen!:P Og jeg begynner nesten å grine hver gang de sender denne:

:(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...