AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Hei, Jeg liker 3 forskjellige jenter fortiden. Alle er nydelige brunetter. Flørter med alle 3 og tror jeg har sjangs på alle. Klarer ikke helt velge. Liker alle 3. De er så nydelige alle 3. Har du noen gang likt 2 eller 3 stykker samtidig ? Jeg blir lett betatt merker jeg. Hva synes dere om å ha to kjærester samtidig ? Er det samfunnet som har bestemt at alle skal bare ha 1 ? Hvordan ble dette til og har du akseptert dette pga samfunnets regler ? Føler denne sangen beskriver akkurat hvordan jeg føler fortiden. But take the truth Baby take the truth I can't hide my feelings Especially when the whole world can see That my heart is in two different places I got you in my life and I wanna do right But it's hard to let it go When my love has two different faces And I can't break ties cause they both look right Someone tell me what's a man to do When he's loving two And he don't wanna lie But he can't tell the truth What's a man to do When he's loving two But he can't keep his heart In two different places In two different places
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor må du velge? Det er jo bare å holde på med alle tre samtidig. 1
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Fin sang,synd at du bare er doucebag hvis du blir kjæreste med to samtidig Det er mindre fint. Du får forlate alle tre og se hvem som kommer etter deg ellerno
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Fin sang,synd at du bare er doucebag hvis du blir kjæreste med to samtidig Det er mindre fint. Du får forlate alle tre og se hvem som kommer etter deg ellerno Hvorfor er jeg doucebag ? Jeg har ikke gjort noe gale enda. Spør bare om råd. Hvorfor er det så mange nydelige jenter i Norge ?? Gjør livet litt vanskeligere merker jeg. Noen som har likt 2 stykk samtidig ?
Clevion Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor er jeg doucebag ? Jeg har ikke gjort noe gale enda. Spør bare om råd. Hvorfor er det så mange nydelige jenter i Norge ?? Gjør livet litt vanskeligere merker jeg. Noen som har likt 2 stykk samtidig ? Han/hun sa ikke at du var douchebag, men at du blir det VIS du går for to kjærester. Ganske obvious! 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Hei, Jeg liker 3 forskjellige jenter fortiden. Alle er nydelige brunetter. Flørter med alle 3 og tror jeg har sjangs på alle. Klarer ikke helt velge. Liker alle 3. De er så nydelige alle 3. Har du noen gang likt 2 eller 3 stykker samtidig ? Jeg blir lett betatt merker jeg. Hva synes dere om å ha to kjærester samtidig ? Er det samfunnet som har bestemt at alle skal bare ha 1 ? Hvordan ble dette til og har du akseptert dette pga samfunnets regler ? Føler denne sangen beskriver akkurat hvordan jeg føler fortiden. But take the truth Baby take the truth I can't hide my feelings Especially when the whole world can see That my heart is in two different places I got you in my life and I wanna do right But it's hard to let it go When my love has two different faces And I can't break ties cause they both look right Someone tell me what's a man to do When he's loving two And he don't wanna lie But he can't tell the truth What's a man to do When he's loving two But he can't keep his heart In two different places In two different places Er dame og er i samme situasjon. Har flørtet med 2 veldig kjekke menn. Ligget med en av dem og rotet litt en stund. Han andre liker meg også veldig godt fortsatt, og jeg han. Merker sexuell spenning mellom oss. Er tennt på de begge to... Hva skal jeg gjøre ? Vil ikke gå glipp av noen av dem. Og heller ikke såre noen. Han ene har sagt han har følelser rett ut. Han andre har vært veldig forelsket. Nå er det gått mer over i sexuell interesse. Og jeg har lyst på begge to. Kjipt å være så " sommer - kåt " he he Lurer på om jeg er eneste dame som har det sånn ???
eva-80 Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Hvorfor velge ? Date alle samtidig uten å love noe foreløpig... Forskjellene kommer etter hvert og som regel skiller den enen mere ut i positiv retning... Å date flere samtidig går fint så lenge man er ikke i et forhold men noen av de..
spurveugla Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 Det er alltid en man heller vil ha. Tenk deg at du måtte velge. Hvem hadde du valgt. Ingen jente vil godta å være på lik linje med noen andre. Man vil jo føle seg spesiell. Velg EN! 1
melly666 Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Denne er riktignok om å være utro, men: I'm just the pieces of the man I used to be Too many bitter tears are raining down on me I'm far away from home And I've been facing this alone For much too long I feel like no-one ever told the truth to me About growing up and what a struggle it would be In my tangled state of mind I've been looking back to find Where I went wrong Too much love will kill you If you can't make up your mind Torn between the lover And the love you leave behind You're headed for disaster 'cos you never read the signs Too much love will kill you Every time I'm just the shadow of the man I used to be And it seems like there's no way out of this for me I used to bring you sunshine Now all I ever do is bring you down How would it be if you were standing in my shoes Can't you see that it's impossible to choose No there's no making sense of it Every way I go I'm bound to lose Too much love will kill you Just as sure as none at all It'll drain the power that's in you Make you plead and scream and crawl And the pain will make you crazy You're the victim of your crime Too much love will kill you Every time Too much love will kill you It'll make your life a lie Yes, too much love will kill you And you won't understand why You'd give your life, you'd sell your soul But here it comes again Too much love will kill you In the end... In the end. Og situasjonen du er i nå er grunnen til at er det lurt å date en om gangen. Nå som du er i den, må du virkelig vurdere jentene opp mot hverandre. Hvem er det mest sannsynlig at du ønsker å leve med? Kanskje ingen av de er riktig å fortsette med? Det er bare en måte å komme seg ut av knipa på, og det er å ta et vanskelig valg. Jo før, jo bedre. Og du kan bare ha tre kjærester samtidig hvis alle er enige i det og vet om hverandre - hvis du får til det er du heldig
Steinar40 Skrevet 9. juni 2012 #10 Skrevet 9. juni 2012 Har du noen gang likt 2 eller 3 stykker samtidig ? Nei.
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Jeg liker 2 menn veldig godt ... og kan fint se for meg et mangeårig/livslangt forhold med dem begge. Såh? Hvem velger man? Tiden vil uansett vise..
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #12 Skrevet 9. juni 2012 Hvorfor er jeg doucebag ? Jeg har ikke gjort noe gale enda. Spør bare om råd. Hvorfor er det så mange nydelige jenter i Norge ?? Gjør livet litt vanskeligere merker jeg. Noen som har likt 2 stykk samtidig ? Ja, jeg har likt flere samtidig. Og på et eller annen tidspunkt må man ta et valg. Mitt tips er å prøve å eliminere ut så fort som mulig. Plutselig blir det sirkus, tro meg. I hvert fall om de du liker kjenner hverandre (ops). Da blir det mye drama du må ordne opp i, og dårlig stemning med alle sammen. Snakker av erfaring. Og enda et tips - HVIS du mot formodning er nødt til å treffe alle en stund til før du vet hvem du vil satse på.... gi beskjed til jentene at du treffer flere. Da blir det opp til de om de gidd være med i en "konkurranse" om deg. Er folk sine følelser det er snakk om, tross alt. 1
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #13 Skrevet 9. juni 2012 Jeg er jente og har følt tiltrekning for to samtidig - flere ganger (iallefall to ganger). Begge gangene var jeg singel selv. Første gangen styret jeg med begge to og endte med å kutte begge, men startet opp igjen med han ene rett etterpå. Vi ble aldri sammen, men styret mye i lag. Dette pågikk over lang tid. Andre gangen styret jeg forstatt med en fra første gangen da han "nummer to" dukket opp, men det var noe her som var stor forskjell fra før. Nemlig han som dukket opp, og jeg endte med skilte seg ut så veldig at når jeg fant ut at det var mer enn bare nok en flørt (fra både min og hans side) ble han første kuttet ut og siden har ingen mann vært interessant for meg. Det jeg vil si er rett og slett at nå det er meningen, så vil vedkommende skille seg ut - tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå