Gjest utedo Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Skal på hytte med utedo....har lovet meg selv å ikke bæsje:-P Hva kan jeg ta med meg å tisse i, for å slippe utedoen? Isboks? Bøtte??? Noen tips??
LeaMichele Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 er det bedre å tisse i en isboks, enn på en utedo? 27
Gjest utedo Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Er redd for huggorm og andre kryp, tør seriøst ikke gå stien bort til doen... Tisser jeg i en busk så risikerer jeg å treffe låra mine OG huggorm
nissejenta Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 What??? Er ikke noe problem å gå på utedo da! Værre hvis det er -20grader 4
LeaMichele Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 (endret) hva gjør du på en hytte hvor du ikke kan gå på do?! Endret 8. juni 2012 av PurpleRose 5
Gjest badeand1 Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Skjønner deg godt jeg. Bøtte hadde jeg gått for. =) 1
Gjest utedo Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Det er ikke å sitte på selve doen som er problemet,det går fint! -det er stien bort til doen,den er lang og full av kratt...jeg er LIVREDD huggorm!! Går mye heller på utedo i minus 20 grader,da er ormen borte...
Gjest Peaches Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 klarer du ikke tisse i en busk eller gå på utedo så blir du bare hjemme. jeg hadde blitt gal av å ha med meg en sånn kjerring på hyttetur. 14
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=25&id=449 5
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Ikke spis eller drikk hele turen, så slipper du dobesøk! 1
Alice123 Skrevet 8. juni 2012 #17 Skrevet 8. juni 2012 http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=25&id=449 Jeg liker at de har med en rose på bildet. Det er ikke mulig å classe opp en tisseflaske. Er du lei av å ligge våken i lange tider etter å ha måttet ut av senga på «tissetur»? Tisseflasken AMADEUS gjør nattelivet ditt bedre! Når nattens behov melder seg, er det bare å lette litt på dyna og hente frem AMADEUS – på få sekunder har du kvittet deg med overskuddet og kan sove videre ! Ideell også på reise, i bilen og for pleietrengende. AMADEUS er laget i hygienisk kunststoff, leveres med egen «kvinne-innsats» (trakt) og lokk som sørger for at lukten holdes inne. Åpningen er hele 5,5 cm i diameter, rommer opptil 800 ml. Utstyrt med målestreker. 3
Pinkee Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 Lange gummistøvler, da får ikke hoggormen bitt deg, å hvis du tramper skikkelig når du går bort, så rømmer den fort som fy.Problem solved:) 4
Alice123 Skrevet 8. juni 2012 #19 Skrevet 8. juni 2012 Eller hva med dette? http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=33&id=2710 Er du for eksempel på biltur og blir stående i kø, eller langt fra toalett er disse posene redningen! De er hygieniske, rommer hele 6 dl og med trakt i åpningen er de lette å bruke for både menn og kvinner. Granulater i posen absorberer væsken, «forvandler» den til gele og hele posen kan kastes. Den holder seg helt tett slik at du unngår pinlige situasjoner! Nedbrytbart, enkelt og praktisk. Pakken inneholder tre poser. Du får et problem om du må bæsje, da.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Jeg liker at de har med en rose på bildet. Det er ikke mulig å classe opp en tisseflaske. (...) Og det måtte selvfølgelig være en GUL rose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå