Gå til innhold

Hytte med UTEDO

Anbefalte innlegg

Gjest utedo
Skrevet

Skal på hytte med utedo....har lovet meg selv å ikke bæsje:-P

Hva kan jeg ta med meg å tisse i, for å slippe utedoen? Isboks? Bøtte??? Noen tips??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bak en busk?

Skrevet

er det bedre å tisse i en isboks, enn på en utedo? :klo:

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Bli hjemme din forbanna idiot!

• Liker 7
Gjest utedo
Skrevet

Er redd for huggorm og andre kryp, tør seriøst ikke gå stien bort til doen... Tisser jeg i en busk så risikerer jeg å treffe låra mine OG huggorm

Skrevet

What??? Er ikke noe problem å gå på utedo da! Værre hvis det er -20grader :fnise:

• Liker 4
Skrevet (endret)

hva gjør du på en hytte hvor du ikke kan gå på do?!

Endret av PurpleRose
  • Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ta på deg støvler når du skal på do da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva er så galt med utedo? :gjeiper:

Gjest badeand1
Skrevet

Skjønner deg godt jeg.

Bøtte hadde jeg gått for. =)

• Liker 1
Gjest utedo
Skrevet

Det er ikke å sitte på selve doen som er problemet,det går fint! -det er stien bort til doen,den er lang og full av kratt...jeg er LIVREDD huggorm!! Går mye heller på utedo i minus 20 grader,da er ormen borte...

Gjest Peaches
Skrevet

klarer du ikke tisse i en busk eller gå på utedo så blir du bare hjemme. jeg hadde blitt gal av å ha med meg en sånn kjerring på hyttetur. :bond:

• Liker 14
Skrevet

Potte :jepp:

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ikke spis eller drikk hele turen, så slipper du dobesøk!

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker at de har med en rose på bildet. Det er ikke mulig å classe opp en tisseflaske.

Er du lei av å ligge våken i lange tider etter å ha måttet ut av senga på «tissetur»? Tisseflasken AMADEUS gjør nattelivet ditt bedre! Når nattens behov melder seg, er det bare å lette litt på dyna og hente frem AMADEUS – på få sekunder har du kvittet deg med overskuddet og kan sove videre ! Ideell også på reise, i bilen og for pleietrengende.

AMADEUS er laget i hygienisk kunststoff, leveres med egen «kvinne-innsats» (trakt) og lokk som sørger for at lukten holdes inne. Åpningen er hele 5,5 cm i diameter, rommer opptil 800 ml. Utstyrt med målestreker.

:lur:

• Liker 3
Skrevet

Lange gummistøvler, da får ikke hoggormen bitt deg, å hvis du tramper skikkelig når du går bort, så rømmer den fort som fy.Problem solved:)

• Liker 4
Skrevet

Eller hva med dette?

http://www.nyttig.no/produkt.cfm?path=33&id=2710

Er du for eksempel på biltur og blir stående i kø, eller langt fra toalett er disse posene redningen! De er hygieniske, rommer hele 6 dl og med trakt i åpningen er de lette å bruke for både menn og kvinner. Granulater i posen absorberer væsken, «forvandler» den til gele og hele posen kan kastes. Den holder seg helt tett slik at du unngår pinlige situasjoner! Nedbryt­bart, enkelt og praktisk. Pakken inneholder tre poser.

Du får et problem om du må bæsje, da.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker at de har med en rose på bildet. Det er ikke mulig å classe opp en tisseflaske.

(...)

Og det måtte selvfølgelig være en GUL rose. :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...