Gå til innhold

Hva kan det være?

Xora

Anbefalte innlegg

Hei,

tenkte kanskje noen har opplevd noe liknende:

Jeg fikk mensen onsdag i forrige uke og normalt er jeg da ferdig etter 5-6 dager. Men denne gangen blør jeg litt fremdeles og har stikkende vondt i venstre side nederst i magen.

Mulige årsaker;

- er midt i et brudd, er følelsesmessig litt ustabil og reagerer kanskje på grunn av dette?

- Hadde et snev av soppinfeksjon idet mensen startet.

Jeg går ikke på noe p-piller, og får vanligvis mensen etter 3 uker og 3-4 dager, dette var normalt nå også!

Syns dette er litt ekkelt, men prøver å tenke at det er pga psyken min at kroppen også reagerer. Blør ikke mye, men nok til at jeg må gå med bind.

Noen som har tips?

Bør jeg oppsøke lege? Har ikke lyst å bestille time og så viser det seg at det ikke er noenting.. Iallefall avventer jeg til over helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Vanskelig å gi noe konkret svar da, men det kan jo ha psykiske årsaker som du sier.

Jeg ville nok ha ventet litt før jeg kontaktet lege, og se det an. Blir det værre eller det ikke gir seg så kontakt lege for å få en vurdering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg opplevde noe lignende. Fikk mensen når jeg egentlig skulle hatt eggløsning. Jeg fikk sjekka meg hos gynekolog, og hun kunne ikke se noe galt... Det var ivertfall greit å få sjekka det ut :)

Det kan jo være eggstokken du har vondt i. Jeg har ofte vondt i eggstokken ifm. mens.

Snakk med legen eller gynekologen din :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

takker for svar..

Ja enig, det kan være eggstokken...

Men kan det være betennelse av noe slag?

Kontakter nok lege på mandag om det ikke har gitt seg...

Flere input tas imot med takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...