Gå til innhold

Hvilken farge veske til cerise kjole og offwhite pumps?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skal i bryllup i sommer, og skal ha en knelang cerise kjole med halterneck. Jeg er ikke videre dreven på høye hæler, og har derfor funnet et par stødige med kun 6 cm hæl.

Sko

Jeg sliter imidlertid veldig med å finne en passende veske til dette antrekket, ettersom fargen på skoene er så vanskelig. Jeg kommer ellers til å ha minimalt med tilbehør, kun noen lange/store øredobber i sølv eller gull. Har skulderlangt, lysebrunt hår, og er lys i huden (rosa undertone).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel, jeg tenker at du trygt kan gå for en veske som er i lignende farge som skoene, ellers bør den vel enten være gull/sølv (avhengig av hva du velger av tilbehør). Sort/brun går vel også, til nøds, men er ikke å foretrekke. Og det blir for mye farger hvis du skal introdusere enda flere.

Skrevet (endret)

Utvalget i offwhite vesker er dårlig i budsjettklassen, ser det ut til. Jeg har funnet denne da, men den er kanskje ikke pen nok? Må en veske som skal brukes i bryllup være i sateng? Hadde håpt på å finne en veske som kanskje kan brukes senere også.

Veske fra Ebay

Eventuelt denne, den hadde mer aftenveske-form:

Annen veske fra Ebay

Endret av Zoë Castillo
Skrevet

Nei, jeg synes ikke at vesken behøver å være sateng, for det er jevnt over veldig sjelden fint, bedre å kjøpe en veske man også kan bruke senere. Begge veskene duger vel, de var jo ganske enkle, selv om jeg nok hadde lett litt ekstra i butikker. Men de fungerer i et bryllup. Alt ettersom hvilken farge det er på lenken -så ut som om det var gull - så går du jo da også for tilbehør i tilsvarende gulltone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...