Gå til innhold

Fraglerne - fans

Skravla

Anbefalte innlegg

Lørdag 01.06.02 kommer Fragglerne som barne-tv på NRK.

Vet at det var mange fans på det gamle forumet og regner med at dere har fulgt med over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Tristessa

Kom og syng en sang! *klapp, klapp*

Leke gjør vi dagen lang!

Vi er godt i gang! *klapp klapp*

I vårt fraggelberg!

Gjett om jeg har savnet Fragglene! icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Livet er en lek *klapp klapp*

Arbeid gjør oss glad og sprek

Vi er godt i gang *klapp klapp*

I vårt fragleberg!

icon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gificon_smile.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kommer jeg garantert til å følge med på det! Fragglene er så morsomt. Har også Fraggle-kasetten fra min barndom, og den er så morsom! Inneholder slagere som "Fraggelbur-rock", "Se en bille sitter på en sten", "Rørslager-sangen" o.s.v Fragglene er kjempemorsomt, kanskje jeg t.o.m. må ta det opp på video. icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg liker Dozerne jeg, og den gamle mannen som er ute og reiser og sender postkort til Fraggelberget.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han heter forøvrig Onkel reisende Mac. icon_biggrin.gif

Synes bikkja er ganske morsom også jeg, Sprocket eller hva den heter. Forøvrig var Vips min store favoritt da jeg var liten og jeg hadde t.o.m. hårbøyle med to vips-dusker oppå. da var jeg nok søt da.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*hopper, spretter og synger med* icon_smile.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_biggrin.gificon_smile.gif

Sååååå gøy da.. dette har jeg virkelig savnet, gitt.. icon_lol.gif 12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Kom på at vi er ferdige med eksamen på fredag, og at det nok blir festing fra fredag til mandag! Blir nok gøy, men går glipp av fragglene icon_frown.gif

Kanskje jeg kan snike meg til litt likevel?

*nynner litt imens*

icon_smile.gif Na na na na na-na-na-na na na na na-na! icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dozerne er såååå gromme icon_smile.gif

Jeg har alltid fundert litt på hvordan dette byggverket deres smaker jeg.Det må jo være godt siden de gomler det i seg hele tiden.

Men kuleste duden er jo definitivt den reisende onkelen som titter innom både titt og ofte icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugtussa, har du hørt om videoopptak eller??? icon_biggrin.gif Må jo ikke gå glipp av fragglerne!

Ellers så må du komme sterkere tilbake neste lørdag. Regner med at det skal sendes noen episoder utover.

Dessuten så kommer Vi på Saltkråkan på Svensk TV.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saltkråkan er jo kjempekoselig! Kjøpte i fjor 4 kasetter med episoder som ikke en gang er sendt på norsk TV. Det var kjempemorsomt!! Malin giftet seg og fikk barn, og det gav mange problemer.

Håper Saltkråkan kommer tilbake på NRK også, etter Fragglene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig i at Saltkråkan er alle tiders. Har jo sett på Rasmus på Loffen hittil.

Jeg har også sett "fortsettelsen" hvor Malin gifter seg og får Skrållan.

Gleder meg til lørdag.

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Nå skal du høre, Skravla.

Mine foreldre har alltid, alltid vært sånne hysteriske anti-video/tv-spill-folk. Så jeg og min eldste bror (1 og 1/2 år yngre enn meg), har hatt en videofri (dog lykkelig) oppvekst. Uansett hvor mye vi maste, så var det klin unulig.

Min yngste bror, som nå er 12 år gammel, ser derimot ut til å ha hatt en magisk effekt på gamlingene.

Per i dag har vi: Tre tv'er, nintendo 64, playstation, playstation 2, ny pc med sikkert 500 spill, og altså DVD-spiller. Plutselig var video greit... Men da var det jo bare dumt å kjøpe en gammeldags VHS-maskin, for DVD kom jo til å ta over snart likevel. Og den går det altså ikke an å ta opp en jæ**a ting på.

Grrr!!!

Så slik har det seg altså at jeg ikke kan ta opp lørdagens episode av fragglene.

Men jeg kan se neste lørdag da icon_biggrin.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haugtussa!!!!!

NÅ MÅ DU LESE TIL EKSAMEN!!

KG er her etter eksamen også.

Forresten så gikk videoen min i stykker for et par måneder siden og folk syntes jeg var splitter pine gal som kjøpte ny video i stedet for DVD. Men jeg skal jo ta opp og inntil det er mulig med DVD så holder gamlemor seg til gamlemetoden. Jeg og min video skal bli gamle sammen icon_biggrin.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haugtussa

Wæææææ!!!

*Løper og holder seg for ørene, for Skravla roper så fælt*

Neida, jeg vet du har rett icon_smile.gif

Må bare innom av og til likevel... Men i morgen skal jeg lese heeele dagen, basta bom.

Og nå skal jeg gå å legge meg, sånn at jeg greier å stå opp tidlig i morgen.

Flink?

God natt, jenter icon_smile.gif

PS. Trist med videon din, Skravla. Du er ei rar ei du da icon_smile.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...