Gå til innhold

Jeg vurderer å opprette blogg...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid hatt lyst til å blogge...

Det jeg kommer til å blogge om er psykiske problemer, meningene mine og det som er. Litt variert, for å si det slik. Blir så klart en anonym blogg..

Men problemet er at jeg er livredd for at noen skal finne ut hvem jeg er. Dessuten finner jeg ikke det miljøet jeg søker, jeg leter etter andre personer som er anonyme og blogger om psykisk helse (bloggene trenger ikke være så kjente, de trenger liksom ikke ha over 20 lesere for dag), bare helt nøytrale og bortgjemte blogger...

Finnes det noen som helst risiko for at noen kan finne ut hvem jeg er, om jeg ikke røper noe i bloggen? Skal starte på blogg.no.

Takk på forhånd

AnonymBruker
Skrevet

Ingen gidder lese en anonym blogg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skriver selv om psykisk helse, og leser mange blogger om det samme. Et tips er å sjekke ut i kommentarfeltene til folk med psykiskblogger, for ofte er det andre med lignende blogger som kommenterer.

Det er mange som blogger anonymt, noen helt uten å skrive noen opplysninger om seg selv og noen uten å skrive navnet sitt. En risiko for at noen skal oppdage det er det jo alltid, men du kan jo kamuflere en del opplysninger for å gjøre sjansene mindre.

Vil forresten anbefale deg å velge wordpress i stedet for blogg.no. Wordpress er mye mer seriøst, du slipper reklame og du kan oppdatere med eget domene/mer avansert design. I tillegg så har blogg.no problemer med at mange blogger "henger" og at serverne ofte er nede.

Bare spør om det er noe mer du lurer på!

AnonymBruker
Skrevet

Bare blogg. Og hvor anonym du vil være og hvordan gjøre det, finner du ut underveis. Lykke til!

Gjest Loverdose
Skrevet

Ikke? Hvorfor gidder du å lese en tråd startet av en anonym person, da? :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tull og tøys!

AnonymBruker
Skrevet

Opprett en blogg på wordpress, ikke blogg.no og skal du skrive om psykiske problemer så ikke illustrer bloggen med bilder av havet, solnedgang, hendene dine og sånt piss. Det blir bare klisjeaktig og amatørmessig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Opprett en blogg på wordpress, ikke blogg.no og skal du skrive om psykiske problemer så ikke illustrer bloggen med bilder av havet, solnedgang, hendene dine og sånt piss. Det blir bare klisjeaktig og amatørmessig.

?? Og du er helt sikkert den rette til å avgjøre det? :skratte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...