AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 jeg skal ut å fly i morgen, og det hender jeg blir kvalm av det. Vil helst unngå å bli kvalm, så tenkte jeg kunne være føre var, og ta noen piller på forhånd. Jeg kom ikke på dette før nå, og apoteket er stengt. Jeg reiser i morgen tidlig, før apotekene åpner. Men jeg har ibux og paracet liggende. hvilken er best?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Ta med deg en ingefærrot og svelg noen biter.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Ibux og Paracet er mot smerter, ikke kvalme. Så det ingen av de vil hjelpe mot reisesyke.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Du får kjøpt allergimedisin (zyrtec) på diverse butikker og kiosker. Det er kvalmestillende. Bare vær obs på at du også kan bli veldig trøtt av de.
Armitage Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 De selger helt sikkert reisesyketabletter på flyplassen.
Sugar&Spice Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Skriver under på ingefær. Det er virkelig kvalmenedsettende! Go for it
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 De selger helt sikkert reisesyketabletter på flyplassen. Reisesyketabletter er vel apotekervare så med mindre de har apotek på flyplassen kan det blir vanskelig å få tak i. Men Zyrtec får man kjøpt rundt omkring.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Du får kjøpt allergimedisin (zyrtec) på diverse butikker og kiosker. Det er kvalmestillende. Bare vær obs på at du også kan bli veldig trøtt av de. Zyrtec er ifølge felleskatalogen IKKE kvalmestillende. En av de vanligste bivirkningene er derimot kvalme.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå