Infinite19 Skrevet 14. september 2012 #161 Del Skrevet 14. september 2012 1. At jeg er på KG. 2. At jeg tenker på seksuelle fantasier når vi har sex for å komme lettere. 3. Akkurat hvor mye penger jeg bruker på snus. Anonym poster: 5d8ba3d9986a7e8c17a31f51d6f5990b Akkuratt det samme her det får han altså ikkjeee vite ekke så farlig med det med kg da, han hadde nok ikke brydd seg uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 14. september 2012 #162 Del Skrevet 14. september 2012 Kjøper fisk til nabokatten:) Skjemmer bort foreldrene mine sine hunder Kjøpt sims 3 og GuildWars 2 for Mac:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flipskip Skrevet 14. september 2012 #163 Del Skrevet 14. september 2012 Kjøper fisk til nabokatten:) Skjemmer bort foreldrene mine sine hunder Kjøpt sims 3 og GuildWars 2 for Mac:) Er du i riktig tråd? Dette er jo bare koselige ting! (det med data-spillene klarer jeg ikke å ta standpunkt til, hater kjæresten din Mac?!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 14. september 2012 #164 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) Han fordrar ikke hundene til foreldrene mine Ja han misliker MAC og sims 3 og GW 2 , han mener det er nok med Sims 1 og 2 og GW 1 for PC Jeg leker med dukker og bygger lego når ingen ser meg:) (hehe ungene sine leker! Endret 14. september 2012 av Anciol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 14. september 2012 #165 Del Skrevet 14. september 2012 At forelskelsen ikke gikk over til kjærlighet, men at det da var for sent og jeg var allerede gravid.. Og at barnet vårt er den eneste grunnen til at jeg ikke har gått fra han.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 14. september 2012 #166 Del Skrevet 14. september 2012 (endret) . Endret 14. september 2012 av Evilposelos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
annemette Skrevet 14. september 2012 #167 Del Skrevet 14. september 2012 Har ikke så mange hemmeligheter, men er ting jeg ikke har orka eller følt for å fortelle om. Blant annet Hvor mange jeg har hatt sex med At jeg tidligere, rett før vi ble sammen, hadde ett crush på en felles kompis av oss At jeg fra jeg var ca 13-17 år kasta opp nesten hvert måltid jeg spiste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå