Gjest Frk.Franzen Skrevet 17. juni 2012 #101 Del Skrevet 17. juni 2012 Samboeren vet vel det aller meste om meg. Alt ifra hverdagslige ting til svært personlige ting. Synd for meg om det skulle bli slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. juni 2012 #102 Del Skrevet 21. juni 2012 Hm, kanskje det at jeg ser for meg, meg med en annen i fremtiden, og at det ikke er han jeg vil ha unger med. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bazibaz Skrevet 21. juni 2012 #103 Del Skrevet 21. juni 2012 Han vet ikke akkurat hvor miserabel jeg blir/er av denne ukependlinga hans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solbærsaft Skrevet 21. juni 2012 #104 Del Skrevet 21. juni 2012 Jeg tror samboern min vet alt om meg. Eller.. Det er jo mange ting han ikke vet, men det er ikke fordi jeg prøver å holde det hemmelig. Det har med at en hel masse ikke har kommet opp naturlig i en samtale, og det er heller ikke ting som er viktig å vite om. Feks at jeg hadde mye vondt i magen da jeg var liten, eller at jeg klarte å spise opp en peppes pizza helt alene da jeg var 11 år (til min søsters og hennes mann sin store overaskelse). Men det er en ting jeg ikke sier, og det er hva han skal få i bursdagsgave. (tror jeg må gå i tenkeboksen... det må jo være noe jeg bevisst unnlater å fortelle om?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #105 Del Skrevet 21. juni 2012 Kjæresten vet ikke at jeg ble utsatt for et overgrep når jeg var 14 (er 21 i dag) og er fortsatt påvirket av det som skjedde. Og dette er noe jeg aldri kommer til å dele med ham. Har noe med at jeg ønsker at fortid skal være fortid og ikke er en del av oss og vår eventuelle fremtid sammen. Anonym poster: 0bc8d44a29a9409813c47f91b65ef827 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2012 #106 Del Skrevet 21. juni 2012 At jeg ikke liker så mye han drakk i en periode, han har roet ned en hel del nå fordi han vil ned i vekt! Og at jeg ikke liker han når han er full. Han blir full av følelser og varierer veldig mellom glad, trist og sint. Hvor gammel jeg var før jeg ble helt tørr(tiss/bæsj). At jeg ikke vil vente 2 år til før vi får barn, men at jeg er klar for å begynne å prøve til høsten. Jeg har bare valgt å respektere at han vil vente. Det har nok litt å gjøre med at han føler det er nok med datteren hans, mens jeg ser på datteren hans og føler savnet etter egne barn. Jeg er utrolig glad i datteren hans og når vi har hun så blir hun behandlet som om det skulle vært mitt barn. Det er også litt sårt at alle andre har en "tittel" mens jeg bare er "navn". Også gjør det meg også vondt når hun gråter etter mammaen sin(skjønner det veldig godt!) også vet jeg at jeg aldri kan være der bra nok for hun. At han ikke sier ofte nok for meg at han syns jeg er fin å se på. Bortsett fra dette vet han alt om meg tror jeg. Jeg stoler fult ut på han! Han er mannen i mitt liv og jeg er egentlig ikke redd for å dele noe med han. Alt kommer nok frem en dag:) Anonym poster: ee0a4d27c85c788d952180d4f18e2490 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #107 Del Skrevet 22. juni 2012 - At jeg kjenner litt frustrasjon hver gang han klager over kiloene han har lagt på seg i det siste. Forstår at det er vanskelig å sette i gang noe trening, men å pempe i seg cola, spise godteri og ha elendig spiserytme hver dag hjelper ikke akkurat. - At jeg hver dag lever i frykt over å miste han, og fokuserer for mye på tegnene over at det kommer til å skje snart. Dette gjør meg nedbrutt og trist. Mer enn noen kan se/skjønne. - At jeg gjerne skulle vært immun, men blir altfor påvirket av hans negative holdning til alt. Jeg har gått fra å være positiv og glad, til negativ og seriøs. Anonym poster: bef73d4bdae5d3aa5ee89b9f3cc71d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #108 Del Skrevet 22. juni 2012 At jeg sparer opp penger så han kan få drømmen sin om backpackingtur oppfyllt. Anonym poster: 677c1ecf04a2032d5d46bfdde65599a5 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #109 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg synes penisen hans er for liten.. Jeg misliker å være sammen med familien hans. Spesielt faren. Jeg har lagt ut hundrevis av nakenbilder(anonyme bilder) av meg selv på erotiske nettsteder, og elsker kommentarene.. Anonym poster: 5c716bdb6c0344d084d0517aee330da6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KaDust Skrevet 22. juni 2012 #110 Del Skrevet 22. juni 2012 Skjønner ikke dette, jeg? Har ingenting jeg ikke KAN si til han.. -Han vet jeg har sjalusiproblemer, men jeg forklarte at det er pga mindreverdskompleks og at det ikke er pga han og at jeg jobber med det. -Han vet jeg tisser i dusjen, og det gjør han også. -Han vet jeg naska mye før, men at jeg ikke gjør dette lenger. -Han vet at eksen min misbrukte meg. osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #111 Del Skrevet 22. juni 2012 At jeg har en betinget dom pga ubetalt moms ++. Anonym poster: 8e3de4de5afb42beaa7092f42331fff3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 22. juni 2012 #112 Del Skrevet 22. juni 2012 Syke mennesker... Føler meg direkte unormal etter å ha lest om deres hverdag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sweet77 Skrevet 22. juni 2012 #113 Del Skrevet 22. juni 2012 Syke mennesker... Føler meg direkte unormal etter å ha lest om deres hverdag Tror ikke jeg hadde vært så veldig bekymret, Bud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mafalda Skrevet 22. juni 2012 #114 Del Skrevet 22. juni 2012 Syke mennesker... Føler meg direkte unormal etter å ha lest om deres hverdag - og jeg føler meg deilig normal... Denne tråden funker litt som "Ekstrem rengjøring" og "Luksusfellen". Etter å ha sett hvordan andre har det og hva de sliter med, synes jeg som regel at mitt eget rotehus, tomme lønnskonto, og rare uvaner ikke er så fryktelig ille allikevel... Thank you, KG! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #115 Del Skrevet 22. juni 2012 Hvem jeg egentlig synes er kjekk på jobb. Og hvor mange jeg har vært sammen med før jeg traff han, men dette ønsker han heller ikke å høre. Alle barrierer vedrørende underliv, toalettbesøk og så videre har falt etter ti års samliv. Og særlig etter fire fødsler (han vet nå det meste om mitt underliv og tilhørende plager) og en helt på et knøttlite hotellrom der vi begge hadde novoviruset (mage/tarm virus). Anonym poster: 4f2cb65b2f5d818f173e24676c21b845 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #116 Del Skrevet 22. juni 2012 Han vet ikke at jeg hadde sex med en pulevenn en time etter at vi ikke klarte å ha sex første gang vi skulle til å gjøre det (fylla, jr ville ikke våkne). Og så får han aldri vite hvilke mannfolk jeg fantaserer om. Jeg vil heller ikke vite hvilke jenter han fantaserer om. Ellers vet han det meste, som feks at jeg tisser i dusjen. Vi er glad i wet sex begge to, så da må det til innimellom;) Anonym poster: a2b2b846b617b156d302d59fcea3caf3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #117 Del Skrevet 22. juni 2012 At jeg tenker mye på eksen og savner h*n, og av og til tenker på vedkommende når vi har sex. Men jeg kunne aldri blitt sammen med personen igjen! Anonym poster: 42bd4dfdca9b5bcfe388fd49912ff58d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
estrella Skrevet 22. juni 2012 #118 Del Skrevet 22. juni 2012 Jeg føler meg ..litt kjedelig nå. Jeg har faktisk ikke hemmeligheter for kjæresten. Hun vet alt om ting fra jeg var lita, til hvem jeg har hatt sex med (hun vet navn og alt:P) og at jeg er latterlig sjalu egentlig (men klarer å kontrollere meg til en viss grad). :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bud Skrevet 22. juni 2012 #119 Del Skrevet 22. juni 2012 Tror ikke jeg hadde vært så veldig bekymret, Bud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2012 #120 Del Skrevet 22. juni 2012 -Har ikke fortalt at jeg har blogg.. flaut, men legger ikke ut bilder av meg der eller noe, skriver bare tekster. Er ikke krise om han får vite den uansett. -Har ikke fortalt han at jeg har blitt voldtatt.. Det vet ingen. -Han vet ikke hvor mye penger jeg egentlig har på konto. Anonym poster: dcb88f7caa4cfdcb5f1328b813270b4c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå