LeaMichele Skrevet 9. juni 2012 #81 Del Skrevet 9. juni 2012 Tja, hvis han sier han ikke vil vite, så er det ikke din "skyld". Uansett; cred til deg for å skrive om mental helse under fullt nick! han sier ikke direkte at han ikke vil vite, men han spør aldri når jeg nevner noe om det, så da tolker jeg det dit dessuten er jeg redd han hadde gått fra meg om han fikk vite hva jeg tenker på. jo takk for det! jeg er åpen om det. noen som lurer, skal de få svar! så da gjør det ingenting om det er tilknytta nicket mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #82 Del Skrevet 9. juni 2012 1. At jeg har hatt sex med mange, hvor, hvordan, hvem og hvor mange på en gang/kveld. 2. At jeg er super uøkonomisk. 3. At jeg sitter hjemme og drikker vin alene noen dager. 4. At jeg er supersjalu og selvdestruktiv i den forbindelse. 5. At jeg elsker han OVER ALT PÅ JORD. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vellykket_Mann Skrevet 9. juni 2012 #83 Del Skrevet 9. juni 2012 Her er det så mye sykt at det er nødt til å være et troll eller to gitt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #84 Del Skrevet 9. juni 2012 At jeg ikke har noen penger oppspart på sparekonto - foreldrene mine har ikke akkurat prioritert det, og jeg har ikke "lært" det. Skal få en forandring på dette nå. At jeg brukte bleier til jeg var rundt 11 år.. Dette er altså ting som har med min fremtid å gjøre, men når det gjelder sex (om jeg synes det er "kjedelig") og livet mitt "nå" så forteller vi vel egentlig alt til hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #85 Del Skrevet 9. juni 2012 Liker ikke å ha hemmeligheter jeg Men er ting jeg ikke har snakket om.. - At jeg ofte føler meg såret i forhold til han. Kan være småting sånn som mangel på flørting, at han glemmer meg,ignorerer meg eller er frekk. - hater å skrive det til og med her,men har hatt det tungt i store deler av livet. Kan forklare det som å se en veldig trist film,hvor stemningen er ræva,hvor alt er ødelagt,skittent og fortapt, bare at jeg er med i denne filmen,uten å helt forstå hvordan jeg havnet der,eller hvorfor jeg føler det sånn - Ting om foreldrene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #86 Del Skrevet 10. juni 2012 Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
linsina Skrevet 10. juni 2012 #87 Del Skrevet 10. juni 2012 Jente 25 år her :1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker.2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener.Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han.Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!!4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte...5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven. 6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover.8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr)9: Jeg veier snart 100 kilo10: Jeg har nesten ingen venner11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på.12: Jeg spiser mine egne nesebjørner13: Jeg tisser i dusjen14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede.Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: SAY WHAT!? Du dreit i en pose mens samboeren din dusja, herregud, jente.. For all del, skaff deg hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vidar Skrevet 11. juni 2012 #88 Del Skrevet 11. juni 2012 SAY WHAT!? Du dreit i en pose mens samboeren din dusja, herregud, jente.. For all del, skaff deg hjelp! Nei, skaff deg en egen TV-serie! Du er jo kul 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strikkemamma Skrevet 11. juni 2012 #89 Del Skrevet 11. juni 2012 Har ingen hemmeligheter for kjæresten min 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minya Skrevet 11. juni 2012 #90 Del Skrevet 11. juni 2012 Det er sikkert en masse ting jeg ikke har sagt fordi det ikke har kommet opp, men det er ingenting jeg holder skjult med vilje. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #91 Del Skrevet 11. juni 2012 Tror faktisk ikke jeg har noen hemmligheter ovenfor typen. Han vet selvsagt ikke antallet jeg har hatt sex med, med et har han også gitt klart beskjed om at han ikke vil vite så det respekterer jeg. jeg mener at ærlighet varer lengst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frøkna Skrevet 11. juni 2012 #92 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvorfor er det ekkelt å spise buser? Alle spiser sitt eget snørr da det renner fra nesen og ned i svelget. Ikke intensjonelt vel? Om jeg er forskjøla så det renner ned i svelget spytter jeg det ut. Det er jo slimete, kvalmt og ekkelt. Om noen piller ut busene sine å spiser det syns jeg det er utrolig ekkelt. Ikke skjønner jeg hvorfor de gjør det heller, det smaker jo ikke akkurat godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bella90 Skrevet 11. juni 2012 #93 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg tror egentlig kjæresten min vet for mye om meg Det eneste han ikke vet som jeg kommer på er hvor mange sexpartnere jeg har hatt, men det har han sagt at han ikke vil vite. Bortsett fra det tror jeg faktisk ikke jeg har noen hemmeligheter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2012 #94 Del Skrevet 16. juni 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. juni 2012 #95 Del Skrevet 16. juni 2012 .. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #96 Del Skrevet 16. juni 2012 *Fra fortiden* 1: At det faktum at hun presset sin seksuelle fortid på meg selv om jeg ba henne la være gikk så hardt inn på meg at jeg i lengre tid vurderte å gå fra henne. 2: At jeg, men vi var inne i en tøff periode i forholdet hvor vi ikke visste om vi kom til å bli hos hverandre, kysset ei god venninde som hun hater. *Fra nåtiden* At den barske mannemannen hennes syns det er kosleig å lese/skrive på KG Anonym poster: 214ab69130bc6dfc51b25dce30ecfc60 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2012 #97 Del Skrevet 16. juni 2012 Han vet ikke hvor mange jeg faktisk har hatt sex med. Han vet ikke at når jeg var på ferie, så kysset en fyr som jobbet ved hotellet meg, jeg dyttet han vekk og vasket munnen godt og holdt på å kaste opp flere ganger, fikk knapt sove den natten og ville heller ikke se på mannen igjen, heldigvis var det hjemreise dagen etter. Anonym poster: 294eafcf70bde93e54f9a0c51b89b9d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 16. juni 2012 #98 Del Skrevet 16. juni 2012 1: tar meg en chipspose og spiser på skolen mens jeg jobber hardt foran PC'en 2: spiser mørk sjokolade hver dag 3: Flyttet 2 wow karakterer over på en annen server! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonymus Skrevet 17. juni 2012 #99 Del Skrevet 17. juni 2012 At jeg ofte tenker på bestekompisen hans mens vi har sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2012 #100 Del Skrevet 17. juni 2012 1. At jeg er på KG. 2. At jeg tenker på seksuelle fantasier når vi har sex for å komme lettere. 3. Akkurat hvor mye penger jeg bruker på snus. Anonym poster: 5d8ba3d9986a7e8c17a31f51d6f5990b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå