Gå til innhold

HEMMELIG for kjæreste/samboer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest tommeltott

Jente, 24:

Jeg har ikke fortalt ham at jeg har blitt utsatt for omsorgssvikt, vold, voldtektsforsøk og at jeg ble jaga med øks av x-n til mutter'n. Tilbragte hele natta i svarte skogen, barfott i pysjen.

Jeg har ikke fortalt ham at jeg holdte på å slå ihjel en medelev da jeg var 15(han som stod bak voldtektsforsøket).

:klemmer:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han han og eksen overlappa hverandre ..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette her var crazy lesning altså.. Særlig når vi akkurat skal grille :sjokkert:

Men du "Jente 25" over her, synes synd på deg jeg. Uff :sjokkert: Skjønner at du sliter med alt dette. kanskje det hjalp å få det ut her inne?

Bare håper du har slutta med alt dette, for både deg selv og alle andre :) Lykke til!

Men samtidig må vi andre her inne inne dømme andre, vi må huske på at dette er diskusjon. Vi kan ikke si at hun er syk heller...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha!

Det er mye. Jeg vil ikke si jeg skammer meg over noe jeg har gjort. Det er bare ikke alt jeg vil at alle skal vite. Jeg har på en måte "fått fred" med de fleste av mine mangler, dårlige sider og mindre gode valg.

Én ting jeg faktisk skammer meg over, og ikke har klart å rasjonalisere, er at jeg i en veldig mørk og tung tid av livet mitt ble litt religiøs.

Ikke i noen spesiell religion, men at jeg søkte trøst i en øvre makt/noe som var større enn meg.

Jeg hadde hele tiden en stemme i bakhodet som sa "Alice, du vet dette er tull. Du tror ikke på det, det er noe du gjør nå for å føle deg bedre. Du velger å tro på dette fordi du er i en desperat situasjon"

Det har jeg aldri sagt til, han. Eller noen andre.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jeg føler meg unormal som forteller sambo alt jeg altså :sjenert:

Eneste han sikkert ikke vet er nok at jeg spiser buser om jeg ikke har papir tilgjengelig......

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: :tristbla:

Så bra at du ikke er stolt av det! Det viser at du i det minste innser at dette ikke er normal oppførsel. Å drive å drite i ica-poser, tisse i bosspann, spise busemenn er ikke normalt når man er 25! Ha litt mer respekt for deg selv, og slutt å ekle deg :nei:

Endret av tøydokka
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ble litt skuffet da jeg så forlovelsesringen min.. Uten diamant!! Ble litt sur.. Egoistisk av meg!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva kan du IKKE fortelle kjæresten din? :fnise:

Har ingen hemmeligheter for kjæresten. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du ikke er stolt av det! Det viser at du i det minste innser at dette ikke er normal oppførsel. Å drive å drite i ica-poser, tisse i bosspann, spise busemenn er ikke normalt når man er 25! Ha litt mer respekt for deg selv, og slutt å ekle deg :nei:

...ved hvilken alder mener du da at det blir normalt?

Og er det mer OK om man velger en Rimi-pose isteden?

???

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlighet, jeg føler meg unormal som forteller sambo alt jeg altså :sjenert:

Hee hee, tenkte nettopp det samme, han kjenner meg vel bedre enn hva jeg kjenner meg selv. Selv vekta vet han da vi veier oss sammen, han vil gå ned i vekt jeg vil gå opp så da pusher vi oss sammen.

Foruten om en ting, han vet ikke hvilket parti jeg stemmer på, men det vet ikke jeg om han heller.. Felles verdier har vi så jeg har sånn noenlunde peiling. Ellers er det ikke så mye jeg går rundt å skjuler for han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At jeg ble litt skuffet da jeg så forlovelsesringen min.. Uten diamant!! Ble litt sur.. Egoistisk av meg!

Du har sett for mye på amerikanske serier og filmer. Det er ikke vanlig med diamantring til forlovelse i Norge.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke fortalt han hvor irritert jeg ble da han påpekte brukernavnet mitt en gang jeg satt på KG.

Nå må jeg passe på hva jeg skriver med og uten nick siden han har mulighet til å gå å sjekke alt jeg skriver under nick... :tristbla:

Ble fort mindre aktiv under seksualforumet da ja.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger juger jeg om hvor sent jeg la meg, hvor sent jeg sto opp, hvor lenge jeg satt foran pc, hvor (sinnsykt) mye godis jeg har spist.. Og unnlater av og til å nevne hvor mye jeg kjefta på guttungen når jeg forsov meg og han var treg...

Ja, og at jeg peller i nesa og flikker små tørre buser på gulvet... :eeeh: Vet det er ekkelt, men gjør det uten å legge merke til det selv nesten når jeg ser tv, sitter ved pc..

Og snakker ikke om bæsj, minimalt om underlivsplager, og når jeg har kost meg på egenhånd...

Sier ikke noe om at jeg synes jeg begynner å bli feit, og er for lat til å gjøre noe med det....

Og aldri fortalt om min forrige jobb... Profesjonell leiemorder... :ninja:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sikkert ikke fortalt han alt om meg enda, men jeg skjuler ingenting bevisst heller. Jeg bare forteller ting når det faller seg naturlig.

Så tror egentlig ikke jeg har noe jeg vil holde hemmelig.

Det eneste er kanskje hvordan jeg møtte han; gjennom hans kompis som jeg hadde noe på gang med. Dette vet han jo på en måte, men det er ikke noe jeg ønsker å snakke noe mer om. Kompisen har uansett kommet seg over det og vi er gode venner idag, så alle tre kan henge sammen uten at det blir noe dårlig stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han spør på formiddagen om jeg har spist idag, så lyver jeg og sier ja. Jeg spiser ikke frokost, og dette liker han ikke særlig, for frokost er jo viktig.

Jeg har vanskeligheter for å stole på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At jeg oppdaget forlovelsesringen dagen før han skulle fri...

(fikk dog tenkt meg godt om :gjeiper: og en søvnløsnatt...)

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 25 år her :

1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker.

2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener.

Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D

3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han.

Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!!

4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte...

5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven.

6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O

7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover.

8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr)

9: Jeg veier snart 100 kilo

10: Jeg har nesten ingen venner

11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på.

12: Jeg spiser mine egne nesebjørner

13: Jeg tisser i dusjen

14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede.

Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: :tristbla:

:skratte: Beklager, men dette må jo være tull...håper jeg...

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...