Gå til innhold

HEMMELIG for kjæreste/samboer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva kan du IKKE fortelle kjæresten din? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jente 25 år her :

1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker.

2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener.

Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D

3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han.

Angrer så klart på at jeg gjorde dette, men skal ALDRI skje igjen!!!

4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte...

5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven.

6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O

7: Ser på tlf til samboeren hverdag når han dusjer eller sover.

8: Har tatt penger av kjærester, pappa og besteforeldre (100 - 200kr)

9: Jeg veier snart 100 kilo

10: Jeg har nesten ingen venner

11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på.

12: Jeg spiser mine egne nesebjørner

13: Jeg tisser i dusjen

14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede.

Dette er ikke noe jeg er særlig stolt over :tristbla: :tristbla: :tristbla:

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At han har blitt feit og direkte avtennende.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller ikke hva jeg veier, fordi jeg veier veldig mye mer enn det ser ut som (har ganske normale mål, livvidden er trygt innenfor faresonen osv.). Har i tidligere situasjoner (med andre mennesker) kunnet lyve av meg femten kilo uten problemer, men til samboeren sier jeg bare at jeg ikke vil si det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har et sjalusiproblem, som ikke har noe som helst grobunn i virkeligheten. Tror det har noe med mine tidligere handlinger (som jeg ikke vil nevne her), og ting andre har gjort mot meg (utroskap, svik, løgner osv). Kan få skikkelig rare tanker, overanalysere ting han sier/gjør, og snu ting til noe negativt og skuffende. Dette vet han ikke.

- Jeg tisser i dusjen om jeg må.

- Jeg liker kjøtt mindre og mindre. Spiser gjerne kylling, men jeg har tenkt mer og mer på hva f eks kjøttdeig består av. Blitt pirkete. Selv om jeg vet at det er godt. I tillegg er det mye kjøtt jeg ikke liker smaken på, og hvis jeg MÅ spise det (gjerne for å ikke være pirkete), så er saus en MEGET god ting å ha..

Kommer sikkert på mer etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får håpe sambo/kjæreste ikke har god luktesans, for tissing i dusjen lagen en veldig spesiell lukt :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg har et sjalusiproblem, som ikke har noe som helst grobunn i virkeligheten. Tror det har noe med mine tidligere handlinger (som jeg ikke vil nevne her), og ting andre har gjort mot meg (utroskap, svik, løgner osv). Kan få skikkelig rare tanker, overanalysere ting han sier/gjør, og snu ting til noe negativt og skuffende. Dette vet han ikke.

- Jeg liker kjøtt mindre og mindre. Spiser gjerne kylling, men jeg har tenkt mer og mer på hva f eks kjøttdeig består av. Blitt pirkete. Selv om jeg vet at det er godt. I tillegg er det mye kjøtt jeg ikke liker smaken på, og hvis jeg MÅ spise det (gjerne for å ikke være pirkete), så er saus en MEGET god ting å ha..

Kommer sikkert på mer etterhvert.

Hvorfor er dette noe du ikke vil fortelle? kjæresten/samboeren blir nok glad, mindre kjøtt = billigere :D

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forteller ikke hva jeg veier, fordi jeg veier veldig mye mer enn det ser ut som (har ganske normale mål, livvidden er trygt innenfor faresonen osv.). Har i tidligere situasjoner (med andre mennesker) kunnet lyve av meg femten kilo uten problemer, men til samboeren sier jeg bare at jeg ikke vil si det.

Du kan si du har tung benbygning, noe som antagelig er sant, og det forklarer vekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG si alt til han. Du må leve m dette, og ta eierskap. Han må få fritt valg hva han vil gjøre etter dette.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente, 24:

Jeg forteller ham ikke hvor mye jeg veier(smålubben) (Vet egentlig noen mannfolk hva kjæresten veier? :fnise: )

Jeg har ikke fortalt at jeg har en sparekonto i lokalbanken i min hjemby med ca. 120 000.

Jeg har ikke fortalt ham at jeg har blitt utsatt for omsorgssvikt, vold, voldtektsforsøk og at jeg ble jaga med øks av x-n til mutter'n. Tilbragte hele natta i svarte skogen, barfott i pysjen.

Jeg har ikke fortalt ham at jeg holdte på å slå ihjel en medelev da jeg var 15(han som stod bak voldtektsforsøket).

Han vet ikke at jeg har utpressa en korrupt politimann.

Huff:S

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente 25 år her :

[...]

What. the. fuck?!

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tommeltott

Jente 25 år her :

1: Stjålet på butikken så lenge jeg kan huske. Har ikke gjort dette siden jeg var 22, skjønner konsekvensene nå (ENDELIG!)Det jeg tok var godis, sminke, klær, dvd`er, og bøker.

2: Lyver til samboeren om at jeg får hatmeldinger av de han jobber med. Jeg er sjalu og bitter pga at han jobber med vakre blonde freshe kontorfrøkener.

Ei fikk nesten sparken av dette. Er ikke særlig stolt over dette, men det som er fakta her er: Jeg var inne på tlf hans, og på brevene på facebook og så at han har skrevet med flere av dem. Dette var tiden før vi ble samboere, men vi var fortsatt sammen Nå skal samboeren min skifte jobb :D

3: Har samboer, men har sugd en jeg drev på med før jeg fikk meg kjæreste. På en måte en sexkompis før (liker ikke innrømme at det var det han var, jeg likte jo han SÅ godt den tiden!) Jeg var ute med foreldrene mine, og venner av dem. Begynte prate med P(sexkompisen) å ble med han hjem. Sugde han, men angra da jeg holdt på. Løp der i fra. Pikken hans var liten, klam og ekkel. Tror det var dette jeg på en måte "trengte" for å komme over han.

4: Spiser nesten 200 g sjokolade hverdag. Smugspiser og forteller samboeren at jeg kjøper for andre. Med en gang jeg er alene, er sjokoladene borte...

5: Dreit i en pose forrige lørdag, hadde spist Tandoori, tålte det ikke. Samboer dusja, jeg dreit i en ICA pose, kasta den varme posen ned i søppelkurven.

6: jeg var lærling på en barneskole, da jeg var 18 år. Jeg og barna lekte gjemsel i mørke inne på skolen uten andre voksen. Da kom en gutt på 11 år bort til meg i mørke, jeg trodde han skulle sitte på fanget. Men i stede tok han på brystene mine utenpå genseren og kyssa meg plutselig :O

11: Jeg har blitt fysisk og psykisk missbrukt av x-samboer i 1 år. Ble slått på plasser der ingen så det, kjefta på (feit, hore, stygg) spytta på.

14: Når doene på bensinstasjonene er for ekkle og motbydelige, så tisser jeg i søppeldunken i stede.

?! :overrasket: :overrasket: :overrasket:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Jeg tror ikke han skjønner hvor dårlig selvtillit jeg egentlig har.

-Dagdrømmer altfor mye. Da er jeg pen, har fantastisk kropp, rik og kul. Varierer mellom at jeg er en "vanlig" person eller sånn halvberømt. I en del av disse dagdrømmene har jeg kjæreste, og det er aldri samboeren min jeg dagdrømmer om.. :sjenert: Det varierer mellom "ekte" gutter, eller kjendiser. Skulle virkelig ønske jeg kunne slutte å dagdrømme sånn og heller realisere meg selv og få et skikkelig bra liv.

-Av og ti lyver jeg og sier at jeg forsov meg når faktum er at jeg ikke gadd å stå opp til forelesning/lege/kiropraktor.

-Snikspiser AV OG TIL litt sjokolade.. Slanker meg.

Huff for ei drittkjerring jeg er.. Men til mit forsvar så har vi et veldig godt og stabilt forhold. Vi sier og viser til hverandre hver dag at vi elsker hverandre og vi har det godt sammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan si du har tung benbygning, noe som antagelig er sant, og det forklarer vekten.

Deter veldig liten forskjell påhva et skjellett veier.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jente 25 år her :

WhatTheFuckDidIJustRead!?!?!

Du MÅ komme deg til psykolog. Og slutt å tisse i dusjen og spise buser, det er ekkelt!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deter veldig liten forskjell påhva et skjellett veier.

Ja, det er det. Det er nok muskler og andre ting som forklarer vekta mi, selv om legene faktisk har gitt meg komplimenter for sterkt skjelett på røntgenbilder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WhatTheFuckDidIJustRead!?!?!

Du MÅ komme deg til psykolog. Og slutt å tisse i dusjen og spise buser, det er ekkelt!

For ikke å snakke om å bæsje i poser og kaste dem i søppelbøtta!

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...