Sumaya Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 I kveld er det Blålysfest som jeg hadde gledet meg lenge til å gå på. Så viser det seg at ingen av de jeg studerer med kan eller vil bli med så da vurderer jeg rett og slett å dra dit alene! Jeg tenker å ordne meg mens jeg hører på musikk og ta et par glass vin først og i 22-23 tiden dra inn til byen. Jeg er utadvendt og veldig åpen som person, men er bare litt redd for hvordan andre vil oppfatte at jeg kommer dit alene, er det tragisk? Tror det vil bli verst den første halvtimen når jeg sitter der alene. Noen som har vært ute alene på byen før og har noen tips å komme med?
murray Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Har vært ute alene på konsert. Ikke alltid det passer at noen kan være med. Absolutt ingen som merker at du kommer alene. Og du kommer fort i snakk med folk. Lykke til og kos deg på blålysfest
Gjest Tinkerbell Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Hvis du har gledet deg til å dra, og har lyst til å dra alene så synes jeg at du skal dra! Hva andre tenker skal du ikke bry deg om. Pynt deg, kos deg med vin.. og dra til blålysfesten. Du har en date med deg selv ikveld, og da burde det bli en fantastisk date. Have fun 3
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 I kveld er det Blålysfest som jeg hadde gledet meg lenge til å gå på. Så viser det seg at ingen av de jeg studerer med kan eller vil bli med så da vurderer jeg rett og slett å dra dit alene! Jeg tenker å ordne meg mens jeg hører på musikk og ta et par glass vin først og i 22-23 tiden dra inn til byen. Jeg er utadvendt og veldig åpen som person, men er bare litt redd for hvordan andre vil oppfatte at jeg kommer dit alene, er det tragisk? Tror det vil bli verst den første halvtimen når jeg sitter der alene. Noen som har vært ute alene på byen før og har noen tips å komme med? det er ikke noe problem for deg Sumaya! Du er fink til å prate med mennesker, og kommer garantert i snakk med noen før du vet ordet av det! Sist vi var ute så var du jo nesten ikke å se/finne, for du var jo så sosial ute på dansegulvet og diverse Gå nå ut å kos deg- spør noen om du er der alene, eller hvem du er sammen med, så si at du mista venninnene dine om du ikke vil si at du er der alene.
TheHairyToothfairy Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 absolutt ingen fare i det hele tatt å gå alene på blålys-fest! du treffer garantert andre som kommer alene også. kos deg!
TheSgirl Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Dra ut og ha det morro! Trolig vil ingen merke at du drar alene,og man kommer alltids i prat med noen
Sumaya Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2012 Altså...Jeg har jo egentlig ikke lyst til å dra alene, men hvis alternativet er å ikke dra i det heletatt vurderer jeg det. Vil gjerne si at jeg ikke bryr meg om hva andre mener, men det har jo litt å si iforhold til å komme i kontakt med folk...Er jo lett å føle seg utenfor når alle sitter i grupper med venner og jeg vil jo ikke trenge meg på... Men jeg takker for oppmuntringene , skal ha en positiv innstilling og bestemme meg for at dette blir en bra kveld, hvis ikke kan jeg jo bare dra hjem når jeg vil
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Altså...Jeg har jo egentlig ikke lyst til å dra alene, men hvis alternativet er å ikke dra i det heletatt vurderer jeg det. Vil gjerne si at jeg ikke bryr meg om hva andre mener, men det har jo litt å si iforhold til å komme i kontakt med folk...Er jo lett å føle seg utenfor når alle sitter i grupper med venner og jeg vil jo ikke trenge meg på... Men jeg takker for oppmuntringene , skal ha en positiv innstilling og bestemme meg for at dette blir en bra kveld, hvis ikke kan jeg jo bare dra hjem når jeg vil du skulle ha sagt ifra litt før vettu! om du drar ut, så gi oss en oppdatering i tråden her på hvordan kvelden ble da Er spent jeg!
Sumaya Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #9 Skrevet 8. juni 2012 det er ikke noe problem for deg Sumaya! Du er fink til å prate med mennesker, og kommer garantert i snakk med noen før du vet ordet av det! Sist vi var ute så var du jo nesten ikke å se/finne, for du var jo så sosial ute på dansegulvet og diverse Gå nå ut å kos deg- spør noen om du er der alene, eller hvem du er sammen med, så si at du mista venninnene dine om du ikke vil si at du er der alene. Haha! Du har rett i at jeg er litt overalt når jeg er ute ja og jeg elsker jo å danse når jeg er i det rette humøret så det er vel et bra utgangspunkt for å komme i kontakt med folk. Takk for oppmuntringen Noz
Sumaya Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #10 Skrevet 8. juni 2012 du skulle ha sagt ifra litt før vettu! om du drar ut, så gi oss en oppdatering i tråden her på hvordan kvelden ble da Er spent jeg! Skulle gjerne ha hatt deg med, men vi som er studenter har ikke lov å ha med oss andre som ikke er tilknyttet blålysetatene eller er sykepleierstudenter, politistudenter osv..
Gjest NozMonster Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 Skulle gjerne ha hatt deg med, men vi som er studenter har ikke lov å ha med oss andre som ikke er tilknyttet blålysetatene eller er sykepleierstudenter, politistudenter osv.. aaah, men da kan det jo være at du treffer noen du kjenner da!
Envy Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er også keen på å dra på blålys, men har ingen å dra med. Kanskje vi burde slått oss sammen, Sumaya?
Binta Ba Skrevet 8. juni 2012 #14 Skrevet 8. juni 2012 Dra alene. Jeg skal mest sannsynlig alene ut selv idag:)
Sumaya Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #15 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er også keen på å dra på blålys, men har ingen å dra med. Kanskje vi burde slått oss sammen, Sumaya? Så spennende! Ja kanskje det? Som en slags blinddate Det kan jo til og med hende at vi har sett hverandre før hvis du også er sykepleierstudent...?
Envy Skrevet 8. juni 2012 #16 Skrevet 8. juni 2012 Så spennende! Ja kanskje det? Som en slags blinddate Det kan jo til og med hende at vi har sett hverandre før hvis du også er sykepleierstudent...? Hadde kanskje ikke vært så dumt? :gjeiper: Ikke sykepleier student, går i blå skjorte jeg
Sumaya Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #17 Skrevet 8. juni 2012 Hadde kanskje ikke vært så dumt? :gjeiper: Ikke sykepleier student, går i blå skjorte jeg I see...! Hadde vært gøy Send meg en PM da så avtaler vi hvis du fortsatt har lyst! Jeg tenker å dra sånn i 23 tiden
Gjest Janus Skrevet 8. juni 2012 #18 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har jo egentlig ikke lyst til å dra alene, men hvis alternativet er å ikke dra i det hele tatt vurderer jeg det. Fin innstilling. Jeg har selv gått ut alene mange ganger, både frivillig og når andre ikke har hatt anledning og jeg ikke har hatt lyst til å sitte hjemme. Det er kun litt uvant første gangen, men jeg bruker som regel å surre rundt for meg selv når jeg er ute sammen med kamerater også, så det er ikke så annerledes egentlig. Kjør på.
Sumaya Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #19 Skrevet 8. juni 2012 Kjenner jeg blir mer og mer gira jo mer jeg tenker på det! Begynner nesten å glede meg til hva kvelden vil bringe. En ting er iallefall sikker: En har ikke mer moro enn den man lager selv! 2
Gjest Janus Skrevet 8. juni 2012 #20 Skrevet 8. juni 2012 Det er uansett en erfaring å vokse på og vil gjøre deg enda mer selvstendig og tryggere på deg selv. Den eneste betenkeligheten jeg har er turen hjem alene, men regner med du tar forhåndsregler. Glad jeg er mann når jeg går alene hjem her i byen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå