AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 I dag har jeg hatt fri fra jobb, og har gjort ingenting. Bokstavelig talt. Jeg har laget mat, dusjet og tatt på en klesvask. Ellers har jeg sittet i samme stilling i flere timer foran tv'en med dataen på fanget. Har dette noe å si for vekt og forbrenning? Til hverdags går jeg turer, går til buss og butikk, jobb osv. Men de dagene jeg har fri (som regel bare en gang i uken, jobber mye helger) så gjør jeg rett og slett ikke en dritt. Hva er deres tanker om dette?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 at du har lov til og ha en lat dag:-) det trenger kroppen og det er godt for kroppen:-) så bare kos deg 1
addict Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Så lenge du ikke spiser mer enn du forbrenner så vil du uansett holde vekta evt gå ned. Det er basic. Det er lov med en sofadag iblandt dog ;-) kos deg du.
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Hm, sånn sitter stortsett jeg hver dag:P Har ikke jobb, naver. Men jeg spiser ikke så mye da, har endelig klart å kutte ned til ett lite måltid og evt en frukt eller sjokolkade. OG JEG GÅR NED I VEKT ! :D straks 54 kg, målet er noe ala fotballfrue bare med litt "rundere" i kantene.
Påsagløggen Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 Hm, sånn sitter stortsett jeg hver dag:P Har ikke jobb, naver. Men jeg spiser ikke så mye da, har endelig klart å kutte ned til ett lite måltid og evt en frukt eller sjokolkade. OG JEG GÅR NED I VEKT ! :D straks 54 kg, målet er noe ala fotballfrue bare med litt "rundere" i kantene. Ett lite måltid og en frukt/sjokolade om dagen uten fysisk aktivitet er farlig! Spis litt mer, beveg deg litt mer, og VIPS der slapp du å leve på NAV
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå