Alfa Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg sitter for tiden mye på rumpa uten altfor mange interesser desseverre. Jeg har alltid hatt lyst til å finne noe som engasjerer meg og gir meg lyst til å bidra eller jobbe med. Er du medlem av noe? Engasjerer du deg i organisasjoner? politikk? Frivillighetsarbeid? Tips meg om organisasjoner el. lignende jeg kan bli medlem i. Jeg er åpen for det meste men vet ikke hva som finnes der ute
Anglofil Skrevet 9. juni 2012 #2 Skrevet 9. juni 2012 Er medlem av en politisk ungdomsorganisasjon og dens moderparti, Røde Kors og en organisasjon for pårørende. Mvh Yvonne
Zakuro Skrevet 9. juni 2012 #3 Skrevet 9. juni 2012 Jeg driver med kampsport, jeg er forfatterspire, jeg driver litt med illustrasjon, bilde- og videoredigering og noe musikk. Driver også med brevutveksling med mennesker fra hele verden. Og så er jeg frivillig hos dyrebeskyttelsen:)
spurveugla Skrevet 9. juni 2012 #4 Skrevet 9. juni 2012 Jeg driver med kampsport, jeg er forfatterspire, jeg driver litt med illustrasjon, bilde- og videoredigering og noe musikk. Driver også med brevutveksling med mennesker fra hele verden. Og så er jeg frivillig hos dyrebeskyttelsen:) Hva gjør du som frivilig i dyrebeskyttelsen og hvordan blir man det?
Gjest sardintroll Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Jeg bokser flere ganger i uken, synes det er en herlig hobby. Jeg elsker også alle former for fysisk aktivitet, trener mye styrke. Resten av det jeg driver med på fritiden er av den stillesittende sorten, som lesing, spilling og film. Jeg har også en liten forfatter i meg, så jeg har en novelle som jeg har puslet med en stund.
Zakuro Skrevet 9. juni 2012 #6 Skrevet 9. juni 2012 Hva gjør du som frivilig i dyrebeskyttelsen og hvordan blir man det? Akkurat her jeg er er jeg frivillig hundelufter:) Jeg tok bare kontakt med dyrebeskyttelsen i min by og sa jeg var interessert i hundeluftingsprogrammet de hadde på nettsidene sine. Dermed arrangerte de kontakt mellom meg og privatpersoner som hadde hund, men som av ulike grunner ikke fikk gitt hunden sin nok trim(sykdom f.eks). Men tror dette fungerer litt ulikt avhengig av hvor man er, men det er jo bare å høre med dem:)
Alfa Skrevet 12. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. juni 2012 (endret) Så fint med mange svar! Takk! Men jeg er mer ute etter organisasjoner egentlig. At noen av dere liker å skrive og trene synes jeg er kjempebra,(jeg håper jeg blir glad i å trene igjen) men litt mer konkrete saker å holde på meg (kurs, organisasjoner)? Endret 12. juni 2012 av Alfa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå