AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Post et bilde av en kvinne med perfekt sminke i dere øyne. Og hvorfor liker dere det akkurat sånn?
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er veldig fan av sminken til Scarlett Johansson i DETTE bildet. Perfekt hud, velstelte bryn, naturlig øyensminke og leppestift i en farge som er hakket mørkere enn de er fra naturens side: vakkert! Selvsagt spiller de flotte trekkene hennes en stor rolle, men det er en look som kler stort sett kvinner flest. Også synes jeg at Elle Fowler ser helt fantastisk ut i videoen. Man kan se at hun har lagt mye ned i sminken, men det er allikevel ikke for overdrevent for dagtid pga. de rosa og duse tonene
yes2yes Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Nja, finner nok aldri en som har plettfri sminke, for kresen som vi mennesker er, finner vi alltid et eller annet vi mener kunne vært bedre. Men jeg har jo selvsagt noen trekk høyt oppe på lista, og har sett for eksempel Angelina Jolie bruke slik sminke ved et par fotograferinger. Jeg er meget glad i plettfri hud, og øyne rammet inn av tydelige, svarte streker i ulik fasong og farge. På øyelokket liker jeg godt skygger i ulike farger (helst grå, lilla eller brun)som ved kantene tones ut til å være jevn med huden. 'Nude lips' som man ser er sminket, men allikevel i en såpass myk og jevn farge at leppene glinser svakt samtidig som de ser til en viss grad 'naturlige' ut. Svakt rosa kinn er en selvfølge her i gården, og generelt liker jeg nok ikke altfor mørk og tydelig sminke, men spesielt øyensminken foretrekker jeg at ikke er meget 'nude' heller. Fant ikke noe 'perfekt' bilde som du etterspurte, men noe i den duren jeg liker fant jeg. For eksempel: Angelina Jolie Angelina Jolie Angelina Jolie Juliane Hough (minus vippene) Nå er jo kjendiser som ho smellvakre i mine øyne, og det er nå klart at de har profesjonellte rundt seg(og dataprogrammer) til å fikse hår og sminke, noe som 'vi andre' ikke har, men heder skal de ha for slik sminke! PS. Noe som dette tror jeg er mitt 'ideal øyensminke' til uformelle annledninger. 5
Gjest Purelove Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Jeg tror vi har lik sminkesmak, yes2yes. Pleier å sminke øynene akkurat som Angelina. Liker den cat eye looken.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Jeg synes Victoria Secrets modellene er nydelig sminket!! Jeg liker å bruke mascara, og da gjerne blå for å gjøre det spennende, solpubber, litt rosa i kinnene og en lys leppestift. noen ganger bruker jeg en rosa(litt gammel rosa) leppestift, det er knall tøft til naturligsminke hvis man skal style seg ekstra eller være litt røff. Pluss at jeg liker veeldig natrulige øyenbryn. Synes Angelina J. har litt for tynne på noen av bildene hvertfall.
Armitage Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Jeg liker den litt klassiske pinuplooken fra 40 og 50-tallet. Synes Viola bak Killer Colours har fantastisk sminke hele tiden. Elsker hvit porselenshud med tykk, vinget liner og knallfarger eller mørke farger på leppene:) Og tykke, fine bryn:) 2
Chocoholic Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 hmm...perfekt sminke avhenger veldig av anledningen, og hva jeg anser på perfekt for andre er ikke nødvendigvis det samme for meg, og omvendt. Som andre her, jeg bruker cat-eye a la Jolie hver dag, og da går jeg stort sett for denne looken. Jeg liker også markerte lepper, selv om det er noe jeg sjeldent går med selv. Om det er rosa, røde eller burgunder så synes jeg dette er ufattelig stilig og classy, spesielt røde lepper som matcher neglene Min lenke Også "nude" sminke er nydelig. Dette er jo fra en film, men jeg synes likevel det er veldig fint. Perfekt hud,fyldige bryn og pudderrosa lepper. Og så kan ingenting måle seg med perfekte smokey eyes til fest, men jeg foretrekker "omvendt" smokey - at det er mørkest langs vipperoten og så duses opp, ikke lyst på lokket og så mørkt i globalen. Slik som dette
Anine H. Skrevet 9. juni 2012 #8 Skrevet 9. juni 2012 http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.lauren-conrad.net/wp-content/uploads/2012/05/lc_inter.jpeg&imgrefurl=http://www.lauren-conrad.net/&h=400&w=300&sz=148&tbnid=eA6fA2aoyrxKGM:&tbnh=93&tbnw=70&zoom=1&usg=__UsftACqN4YYyQn5WGkyvH05Pq58=&docid=d7k-g8rfwHpCnM&sa=X&ei=ZFXTT4KHE-jj4QSovpCPAw&ved=0CIwBEPUBMAM&dur=1069 elsker denne "looken" det er liksom så naturlig <333
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #9 Skrevet 9. juni 2012 Det er som andre er inne på veldig forskjellig hva jeg legger i den perfekte sminke, anledning, fargenyanser osv. Men er vel en av de sære som liker sterke farger på øyenskyggen og bare litt lett gloss på leppene. Foretrekker litt tykke bryn, men formede Men når det er sagt så liker jeg og pinuplooken. Og slik jeg ser det med mine øyne så er alle sminkestilene her i tråden perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå