AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Kom til å tenke på at de som går på lavkarbo har lov å spise baconchips/ baconsvor. De inneholder jo ikke karbo. Jeg selv går på lavkalori fordi lavkarbo ikke passer for meg. Likevel tenkte jeg å kose meg med litt potetgull i kveld. Er det en fordel å likevel velge baconchipsen? Er kanskje mer fett der? Eller er det samme om jeg velger annet potetgull?
Fanta Exotic Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 jeg ville nok valgt superchips hvis jeg var deg.
Sugerøret Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 da er bacon den du skal gå for ,om du lever på lavkarbo
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Det er omtrent like mye fett i potetgull og baconcrisp/svor. Jeg ville valgt noen never superchips eller en stor bolle hjemmepoppet popcorn
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Det er omtrent like mye fett i potetgull og baconcrisp/svor. Jeg ville valgt noen never superchips eller en stor bolle hjemmepoppet popcorn Hva er superchips? Heller hjemmepoppet popcorn enn ferdigpop eller micro? Hvorfor?
Fanta Exotic Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Hva er superchips? Heller hjemmepoppet popcorn enn ferdigpop eller micro? Hvorfor? Superchips er potetgull fra Maarud som inneholder 40 % mindre fett enn vanlig potetgull. LINK Jeg vet ikke med popcornet, men kanskje fordi at hvis man popper det selv i kjele, kan man bestemme hvor mye salt og smør man skal ha på?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Hva er superchips? Heller hjemmepoppet popcorn enn ferdigpop eller micro? Hvorfor? MicroPop har mye smør og salt, ja. Hjemmepoppet er mye bedre også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå