Gå til innhold

Fikk ikke det jeg skulle fra Nelly..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte en del ifra Nelly og fikk pakken i dag. Alt var der, bortsett fra en øyenbrynspenn. Denne var inkludert i prisen jeg betalte, med andre ord har jeg betalt for den. Jeg har ransaket absolutt hele pakken og der ligger ingen øyenbrynspenn...

Jeg har sjekket leveringsinformasjonen og det står at den er levert! Hva skal jeg gjøre? Sende dem mail, ringe....? Jeg fikk den i postoppkrav og jeg har ikke det arket som følger med liggende nå, men regner kanskje med at der står noe...

Videoannonse
Annonse
Gjest Peaches
Skrevet

bare ring. har opplevd å ikke få med noe i pakken engang(fra et annet sted) pleier ikke være noe problem når man ringer.

Skrevet

Jeg har opplevd at de har vært utsolgt for noe, og ikke informert om det. Pakkseddelen og alt ser ut som normalt, men gjenstanden har ikke vært med. Første gang sendte jeg mail om det og fikk beskjed om at det var utsolgt og at jeg hadde fått pengene tilbake. Sjekket nettbanken, og der var pengene kommet inn. Hvis noe nå mangler sjekker jeg alltid nettbanken for å slippe å sende mail til kundeservice.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...