Gå til innhold

Tråd nummer 100 om "beste mascara"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken mascara er best av ikke vannfaste etter din mening?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo 38 grader. Rett og slett fordi den sitter der den skal HELE dagen.

Skrevet

jeg er aldri fornøyd med noen maskara.... men sky high curves som jeg bruker nå virker mer vannfast enn den vannfaste jeg brukte før... ikke i dusj osv da men generelt sett. tårer og svette osv

obs. sky high er ikke vannfast så drit i meg

Skrevet
jeg er aldri fornøyd med noen maskara.... men sky high curves som jeg bruker nå virker mer vannfast enn den vannfaste jeg brukte før... ikke i dusj osv da men generelt sett. tårer og svette osv

obs. sky high er ikke vannfast så drit i meg

Jeg vil ikke ha vannfast mascara, så jeg driter slett ikke i ditt råd. Maybelline?

Skrevet

oooh ja. jeg har halvveis dyslektiker så jeg overser ofte mange ikke'er. jepp maybelline. forresten på tilbud på h&m for tiden.

Gjest Ethereal
Skrevet

Maybelline har etter min mening de aller beste mascaraene, uansett prisklasse. Ellers liker jeg Biotherm (Open Eyes og Look Alive), Helena Rubinstein (Spectacular). Flextencils fra Lancôme er heller ikke dum. Og gamle gode Max Factor 2000 Calorie.

Gjest Étoile
Skrevet

Jeg liker Illusionist fra Estee Lauder og Flextencils fra Lancôme.

Lurer på om jeg skal prøve Sky High Curves neste gang siden alle skryter av den. Var storforbruker av Maybellines Great Lash da jeg bodde i USA fordi den var bra og sinnsykt billig, kostet vel 2$ stykket, men er ikke så glad i billig mascara fordi den ofte lukter vondt.

Gjest Ethereal
Skrevet

@Etoile: Ofte er vi veldig enige om hva som er bra og ikke,

MEN: Illusionist fikk øynene mine til å renne, og dessuten syntes jeg den klumpet og drysset... Der ser du hvor forskjellige meninger folk kan ha :wink:

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med den fra YSL.

Gjest Tristessa
Skrevet

Flextencils fra Lancome og Maybellines Great Lash - til tross for mye kritikk for siste macara her inne, er jeg veldig overrasket! Nå skal det sies at jeg har ganske så lange og tykke øyenvipper fra naturens side, så mascara trenger jeg ikke så mye av egentlig. Men jeg holder en knapp på Lancomes mascaraer, de er suverene!

Skrevet

Har i grunnen ikke sansen for Rimmel, men dens Exaggerate mascara er rett og slett, genial!

Skrevet

Jeg bruker sans soucis volume and care mascara.

Den er bra! ...men litt dyr..

Skrevet

Så gøy med mange svar! Tusen takk :D

Hvis det er flere som kan anbefale noen av dem som allerede er nevnt, er det fint om du bare slenger inn et innlegg, selv om det blir en slags gjentakelse. Da ser jeg jo at flere går for samme produkt!

Alle prisklasser er aktuelle; det er gøy å gjøre rimelige varp og det er deilig å luxe seg litt innimellom. Så fyr løs, damer: Din beste mascara!

Skrevet

Maybelline Full`n`Soft i Very Black er den aller beste mascaraen jeg har prøvd.

Nå er det tid for å kjøpe ny (i dag), skal bli spennende å se om jeg kjøper en annen.

Gjest Anonymous
Skrevet

Men hvorfor fåes den bare i svart?? Veldig mange norske jenter kan ikke (og bør ikke) bruke svart mascara. Jeg vil ha brun!!!!!

Skrevet

Mine absolutte favoritter er:

Dior Fascination Mascara

Chanel Sculpte Cils

YSL Faux Cils

Prescriptives Mascara

(Lancôme Amplicils er også god forresten - samt Helena Rubinsteins vannfaste).

Skrevet

Men hvorfor fåes den bare i svart?? Veldig mange norske jenter kan ikke (og bør ikke) bruke svart mascara. Jeg vil ha brun!!!!!

Dette reagerte jeg også på. Synes svart mascara blir litt hardt mot min vinterblake hud......på sommeren er det greit med svart, men foretrekker brun eller burgunder på vinteren.

Så da spør jeg: Hva er ditt beste mascara-tips som kommer i andre farger enn svart??

Skrevet

Syns denne er super for volum i og med at jeg har lange vipper fra før

http://www.helenarubinstein.com/_int/_en/c..._Mascara_Volume

ellers liker jeg denne veeeeldig godt! Utrolig bra. Ser ut som man har pålimte vipper.

http://www.helenarubinstein.com/_int/_en/c...ascaras_curling

Disse finnes i brun. (Og flere farger)

Ellers liker jeg denne:

http://www2.lancome.com/_int/_en/catalog/p...ing&vname=name&

Ellers er det noen tips om påføring av mascara her:

http://www.nuskin.com/eu/no/norwegian/prod...ty-tip-16.shtml

Håper det hjelper noe!

Gjest Carmelita
Skrevet

I mange år brukte jeg Diors Fascination. Prøvde mange andre som også skulle være gode (blant annet Kanebo 38 grader og Diors Diorshow), men Fascination er den jeg liker best! Den tåler litt tårer og regn og det synes jeg er viktig, og så blir øyenvippene både lenger og fyldigere med den!

Skrevet

Maybelline Full`n`Soft og Sky High Curves (også Maybelline) liker jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...