'Lilly' Skrevet 27. mai 2002 #1 Skrevet 27. mai 2002 Så at det var så mange som hadde valgt denne datoen!! Det var litt moro. Kan dere ikke skrive her dere som skal gifte dere da? Jeg driver på med dagbok her inne på KG's dagboksider. Koselig hvis noen andre av dere også hadde gjort det. Min dagbok ligger på dagbok H - N!12
Astra Skrevet 28. mai 2002 #2 Skrevet 28. mai 2002 Heisann Morsomt at flere har valgt denne dagen! Vi bestemte oss 01.01.02 for denne dagen -da hadde vi vært forlova i nøyaktig et år og følte for å finne en dato. Vi hadde hele tiden vært fast bestemt på å arrangere bryllup sommeren 2003, da vi bygger hus denne sommeren. Gjett om vi er glade for ikke å ha blandet bryllup inn i husbygginga -selvom vi gjerne skulle ha gifta oss før... Vi har alltid drømt om vår eller sommerbryllup, men datoen blei valgt litt tilfeldig. Som tidligere nevnt har vi bestilt kirke til kl. 14.00 og lokale (torsdag til søndag). De neste stegene blir å betille fotograf og mat og finne klær til oss. Brudgommen skal ha kjole- og hvitt, så da er det bare å finne brudekjolen igjen... Ønsker alle lykke til med forberedelsene sine -vi skrives!12
Armonia Skrevet 28. mai 2002 #3 Skrevet 28. mai 2002 Hei hei! Vi skal også gifte oss 5 juli 2003 egentlig en ganske tilfeldig valgt dato. Vi forlovet oss 30.04.01, og bestemte oss for å gifte oss sommeren 2003 siden jeg er ferdig med utdannelsen da Har ikke kommet så veldig langt i planleggingen enda, men har bestilt lokalet og kirke. Lokalet vi har leid ordner med all mat og drikke så vi trenger ikke stresse med det. Må bare bestemme oss for hva vi vil spise! De ordner også alle blomster som skal være i lokalet. Det hadde vært koselig å holde litt kontakt her på KG, slik at vi kan oppdatere hverandre på planlegging 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå