Gå til innhold

romantisk weekend for to? hjelp

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å overaske kjæresten med en weekend i europa et sted. Noen tips til steder?

ser for meg å reise i oktober/november! burde heller ikke koste skjorta:)

skriv gjerne litt om hva man kan oppleve i de forskjellige byene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vært i Paris? Vi har vært der flere ganger, fineste byen jeg har vært i. Men har aldri vært der i oktober-november. Eiffel-tårnet, Champs-Élysées, Luxembourgpalasset, Notre-Dame, Sacré Coeur (dra dit rundt solnedgang) og Triumfbuen er kanskje de mest populære severdighetene.

Metroen der er veldig grei og enkel å bruke, men forrige gang vi var der leide vi faktisk bil og det var veldig behagelig, og trafikken er langt i fra så ille som folk skal ha det til.

Barcelona, Roma, Venezia, Nice, Berlin eller Stockholm er også steder som er veldig fine! Undersøk litt på nettet og se hva man kan gjøre der :) Lykke til!

Skrevet

Vært i Paris? Vi har vært der flere ganger, fineste byen jeg har vært i. Men har aldri vært der i oktober-november. Eiffel-tårnet, Champs-Élysées, Luxembourgpalasset, Notre-Dame, Sacré Coeur (dra dit rundt solnedgang) og Triumfbuen er kanskje de mest populære severdighetene.

Metroen der er veldig grei og enkel å bruke, men forrige gang vi var der leide vi faktisk bil og det var veldig behagelig, og trafikken er langt i fra så ille som folk skal ha det til.

Barcelona, Roma, Venezia, Nice, Berlin eller Stockholm er også steder som er veldig fine! Undersøk litt på nettet og se hva man kan gjøre der :) Lykke til!

har tenkt på paris ja :) har hørt mye fint om den byen :) tusen takk for tips! skal sjekke litt rundt :) vil bare høre hva folk har å si om de forskjellige byene :)

Skrevet

Paris er litt dyrt. Rimeligere alternativer er Budapest, Barcelona eller Roma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...