Hibiskus Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har tynt og slett hår, og håret mitt ser helt fryktelig ut. Tuppene knaser som potetgull når jeg klemmer dem sammen! Prøvd naturbørster, hårolje, dyre shampooer, balsamer, kurer og sporadiske hårvasker(erstattet våtvask med tørrshampoo) I ettertid har jeg funnet ut at alle har inneholdt silikon. Moroccan oil og joico k-pax. Jeg har fått tips om at produkter med silikon kan være kjeltringen som står bak dette problemet. Jeg er litt redd for å eksperimentere med eddik eller bakepulver for å få fjernet dette, så er det noen der ute som vet om noen produkter man kan kjøpe for å få vekk hesligheten?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Dra til en frisørsalong og hør hvilke produkter de anbefaler Er tuppene veldig slitt er det bare å klippe det av. Produkter som skal "redde" håret har som regel silikon og lurer deg til å tro at det er bedre. Ødelagt hår er ødelagt hår, på samme måte som du ikke kan lime sammen en flisete negl.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 vil tro silikonen går ut med tid eller hvis du begynner å vaske håret med shampoo uten silikon
Hibiskus Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2012 (endret) Dra til en frisørsalong og hør hvilke produkter de anbefaler Er tuppene veldig slitt er det bare å klippe det av. Produkter som skal "redde" håret har som regel silikon og lurer deg til å tro at det er bedre. Ødelagt hår er ødelagt hår, på samme måte som du ikke kan lime sammen en flisete negl. Takk for svar dere Har time hos frisør, håper jeg får beholde mer lengde enn en pottesveis, er virkelig ille. Jeg er rimelig skeptisk til den ENE frisørsalongen som er her hvor jeg bor siden de fikk meg til å investere i crap som ødela håret ytterlige, men kanskje jeg er heldig å får snakket med noen som har bedre peiling neste gang edit:skriveleif Endret 8. juni 2012 av Hibiskus
Gjest BabyBlue Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Du kan lage din egen renseshampo av natron og vanlig shampo. Bare ta litt i en kopp med shampo og bland inn en passende mengde natron (det skal tydelig endre konsistens) og vask håret med det. Må bare advare om at det er litt hardt for hodebunnen, men den er perfekt som nødløsning. Tar virkelig og renser opp i både hodebunn og hår.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Prickbort er silikonløsende. Fås på statoil.
Hibiskus Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #7 Skrevet 9. juni 2012 Du kan lage din egen renseshampo av natron og vanlig shampo. Bare ta litt i en kopp med shampo og bland inn en passende mengde natron (det skal tydelig endre konsistens) og vask håret med det. Må bare advare om at det er litt hardt for hodebunnen, men den er perfekt som nødløsning. Tar virkelig og renser opp i både hodebunn og hår. Takk så masse Skal definitivt prøve dette, har bakepulver, men tror jeg tar meg en tur på butikken for å jakte på natron først.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå