Gå til innhold

Hvilken kjoler passer til disse skoene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Heisann!

Skal i bryllup i sommer, som blir feiret ute i en stor og flott hage.

Jeg har kjøpt disse skoene http://www.irregularchoice.com/shop/womens/product/3789/can--t-touch-this.html?offset=43

Men trenger tips til hvilken kjole jeg kan kjøpe som passer til. De er jo ganske detaljrike de skoene så noe enkelt men litt "rocka" er bra.

Jeg er litt pæreformet og har et par kilo ekstra på kroppen ( men er ikke overvektig) har bmi på cirka 25 og er 173 høy. Mørkt hår.

Kom gjerne med tips, jeg er veldig dårlig på hvor jeg skal finne fine kjoler.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville egentlig ikke kjøpt de skoene i det hele tatt! De er veldig særepreget, kanskje litt for mye, og ikke noe du kan bruke til spesielt mye i fremtiden heller (kun spesielle anledninger). Ville kanskje gått for en sølvkjole, kanskje du finner noe med litt glitter og glam i på www.nelly.com. Det er vanskelig å si egentlig :goodbye:

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville gått for lilla, som i blomstene på skoene.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de var dritkule jeg da. Men hadde nok valgt en enkel kjole uten for mye stæsj eller mønster på til slike sko. Prøv lilla. Det er en flott farge til sølv:)

Du kan jo sjekke ut Vila for der har de mye fine og enkle klær med fine snitt.

Min lenke

• Liker 1
Skrevet (endret)

TS; Jeg ville gått for noe ensfarget i hvert fall, skoene i seg selv er så unike at enda mer mønstre og detaljer kan bli litt "overkill".

Lilla er mitt forslag, som så mange andre her har foreslått før meg :-) Helst så enkel som mulig, med skoene og rett tilbehør vil uansett ikke en enkel kjole se kjedelig ut!

Endret av Bond
Gjest sensasjon
Skrevet (endret)

Det er jeg som er TS

Tusen takk for mange flotte forslag. Send gjerne fler !

Endret av Bond
  • Liker 2
Skrevet

Tråden ryddet for avsporing

Bond, mod

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...