AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg er ufør og handler over nett for å slippe butikker. Problemet er at jeg må jo på postkontoret og hente, noe som er vanskelig særlig på vinteren. Tror dere om jeg skriver under på at det er mitt ansvar og jeg ikke skal kreve erstatning om esken blir ødelagt, at det går an for postmannen å sette esker ved siden av postkassen?
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Går det ikke å kjøpe en større postkasse? Med mindre det er veldig store pakker da.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Levere på døren tror jeg nok ikke de gjør. Jeg kan ikke større postkasse fordi naboene mine skjemmes slik og den ødelegger utsikten deres, så det har jeg prøvd.
Ryvre Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Joda de kan levere på døra dersom du bestiller det. Hat selv gjort det flere ganget 4
Zzyzx Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Klart du kan få pakken levert på døra: http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/pakker/p%C3%A5-d%C3%B8ren-hjem-fra-postkontoret 2
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 (...) Jeg kan ikke større postkasse fordi naboene mine skjemmes slik og den ødelegger utsikten deres, så det har jeg prøvd. Hva? Det får da være måte på til kongtrollbehov fra naboene. Om postkassa var på størrelse med en avfallscontainer kan jeg skjønne det men en stor postkasse er ikke noe problem med mindre de gjør det til et problem.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Urettferdig at det er så dyrt for de som ikke selv kan hente! 95 kroner per hjemkjøring. Og hvis man bestiller julegaver, bursdagsgaver, klær til familien og diverse annet så blir jo det mye penger!
Ryvre Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Da bestiller du det slik at flest mulig pakker kommer samtidig da Så blir det billigere
Ryvre Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 Også må du tenke på at det som regel blir billigere varer når du bestiller over nettet avhengig av hvor du bestiller fra
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2012 #11 Skrevet 9. juni 2012 Løsningen. http://www.posten.no/produkter-og-tjenester/pakker/p%C3%A5-d%C3%B8ren-hjem-fra-postkontoret
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #12 Skrevet 10. juni 2012 Jeg vil si det kommer litt an på hvor du bor og hvor godt du kjenner postbudet. På bygda der jeg kommer fra er det flere som har signert avtale/fullmakt om at postbudet har lov til å signere for pakker og sette dem fra seg på et bestemt sted.
Miah Skrevet 10. juni 2012 #13 Skrevet 10. juni 2012 Urettferdig at det er så dyrt for de som ikke selv kan hente! 95 kroner per hjemkjøring. Og hvis man bestiller julegaver, bursdagsgaver, klær til familien og diverse annet så blir jo det mye penger! Tja, det er jo ikke urettferdig. Når jeg skal hente pakker på posten må jeg slenge meg i bilen og kjøre for å hente dem, og det koster da penger det også. Så det er ikke urettferdig, ikke i det hele tatt. Kan du ikke RINGE posten og spørre dem om dette? På bygden kan det gå, her hos meg hender det at postmannen ringer på med pakkene mine om de akkurat ikke fikk plass i postkassen. Om jeg ikke er hjemme setter han de utenfor. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå