Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er på utkikk etter en jobb jeg kan gjøre hjemmefra, eller la oss si: fra hele verden.

Er det bare (store)bloggere som er forbeholdt denne perfekte muligheten? Eller finnes det jobber der ute hvor man kan jobbe fra pc'en (uten å være bundet til ett sted)?

Tenker da ikke på pyramideopplegg osv, men en ordentlig jobb.

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Gjest finurlig
Skrevet

Jeg er telefonselger for et relativt lite firma, da kan jeg få en mobil fra dem og jobbe hvor og når som helst.

• Liker 2
Skrevet

Det finnes sikkert masse jobber, men så er det vel noe man trenger utdannelse til?

Jeg vet om en som lager kaker hjemmfra som gjør det som en jobb. Jeg lurer også på dette. Så dytter. Hvilke andre jobber som man kan jobbe hjemmefra finnes der ut?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er telefonselger for et relativt lite firma, da kan jeg få en mobil fra dem og jobbe hvor og når som helst.

Har du lyst til å si navnet på dette firmaet? :)

Gjest finurlig
Skrevet

Har du lyst til å si navnet på dette firmaet? :)

Helst ikke her på forumet, men send meg en PM :)

Skrevet

Dette var interessant. Kan jeg også få vite navnet, er du snill :klemmer:

Skrevet

Er du flink i språk er det mange som jobber som oversettere. Alt fra bruksanvisninger, bøker og tidsskrifter har behov for oversettere. :) ellers så er web og webdesign en stor bransje. Men dette krever jo en del erfaring og ferdigheter.

Gjest finurlig
Skrevet

Dette var interessant. Kan jeg også få vite navnet, er du snill :klemmer:

Som sagt, send heller PM :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...