Gjest Belle Gunnes Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Noen som handler fra Lush? Er det grei behandlingstid? Jeg foretrekker naturlige såper og tenkte å teste ut Lush sine shampoostykker etc. Men ser de også har henna. Noen som har testa hennafargen fra disse? Når man har naturlig karamellblondt hår, vil det da bli veldig rødt med denne hennafargen?
Strixvaria Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg handler masse på Lush, men har aldri prøvd hennafargene. Med behandlingstid regner jeg med at du sikter til handling på nett? Har selv bare kjøpt på nett derfra 1 gang, det gikk veldig raskt, et par dager bare, så var pakken på postkontoret. Foretrekker å handle i butikken, hihi. Minuset er at jeg ofte ender opp med en del mer enn jeg egentlig skulle ha De jeg vet om som har prøvd hennafargen sier at det blir ganske rødt i begynnelsen, men at det etter hvert "blendes" mer med håret, og at resultatet etter en vask eller tre ser veldig naturlig ut. Hvis du bor i Bergen, Trondheim eller Oslo kan du jo dra innom Lush å høre med dem som jobber der? Det tror jeg er det tryggeste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå