Smørblomst82 Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har en Mountain Buggy urban jungle 2011 modell og har nåå tatt i bruk sportsdelen. Selene er jo innstilt på det laveste hakket. Hvordan i alle dager får jeg dem opp et hakk? Noen som kan hjelpe meg? Har søkt på youtube for instruksjonsvideo, men fant ingen som viste dette...Skikkelig irriterende at de må lage dem så tungvindt
lille-lure Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har en Mountain Buggy urban jungle 2011 modell og har nåå tatt i bruk sportsdelen. Selene er jo innstilt på det laveste hakket. Hvordan i alle dager får jeg dem opp et hakk? Noen som kan hjelpe meg? Har søkt på youtube for instruksjonsvideo, men fant ingen som viste dette...Skikkelig irriterende at de må lage dem så tungvindt Det lurer jeg på og! Snuppa sitter så rart med de.
Smørblomst82 Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2012 Ja håper noen her kan forklare oss
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Hvis jeg husker rett må man løsne stroppedelene helt fra hverandre først, det er jo en lang stropp som går gjennom hullet i ryggen og ned til der hvor den låsemekanismen er, og den er "låst" med en sånn plastdings, denne tror jeg er skjult under den skulderbeskytteren! Huff, det ble en megadårlig forklaring, sorry, men det er altså ikke vanskelig bare man løsner de to delene fra hverandre! (Bare pass på at når man skal sette den sammen igjen etter å ha fått selen inn i riktig hull, at selen er vridd rikig)
Gjest lille-lure Skrevet 9. juni 2012 #5 Skrevet 9. juni 2012 Jeg prøvde dette og den lommen som deler disse to hakkene er så forbanna stram på vognen vår at da blir jeg nødt til å klippe i den. På den andre siden så vokser jo gulljenta bare mere så det kan vel ikke være noe problem? Evt omvi skal selge den da.....
Smørblomst82 Skrevet 9. juni 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2012 Ja jeg får heller ikke de plast greiene gjennom hullet uten å må klippe. Man får ikke av dem heller... Skal de virkelig være så vanskelig? Og må bruke så mye makt?
Gjest Sitronmelisse Skrevet 3. juli 2012 #10 Skrevet 3. juli 2012 Har ikke vogna med meg her jeg er på ferie, men jeg minnes at jeg måtte lirke og dra hardt for å få spennene(?) ut gjennom disse hullene. Det skal ikke være nødvendig å klippe, men lirk og dra! Det var et ganske krøkkete patent ja.
Gjest Gjest Skrevet 6. januar 2013 #11 Skrevet 6. januar 2013 Helt enig! Det gikk til slutt. Pass på at den plastskiven er varm( ikke når vognen har stått ute på vinteren) Jeg klarte etter mye om og men og lirke hånden opp under ryggen, og fikk lirket. Tok tid, men gikk tilslutt uten å klippe. Sørg for at det er hull helt igjennom der stroppen skal inn/ut.
Gjest Gjest Skrevet 5. april 2013 #12 Skrevet 5. april 2013 Vri plastspennen slik at man trykker den smaleste siden gjennom hullet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå