Gå til innhold

Bruden bor i Sverige

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Til høsten skal jeg være forlover for min gode kusine i Sverige. Hun har flyttet fra Oslo og bor litt landlig til. Jeg sitter nå med utdrikningslagsplanlegging og lurer fælt på hvordan jeg skal få dette til. Hun har omtrent like mange venner hun vil ha med fra begge steder, så jeg aner ikke hvor jeg skal ha dette utdrikningslaget. Hun bor 2-3 timer fra nærmeste flyplass, og det tar 8 timer å kjøre til henne.

Hva tenker dere jeg skal gjøre? Få alle hit? Få alle dit? Møtes på midten? Ha to utdrikningslag? De som må reise et sted må regne med å bruke hele helga, så det kan bli vanskelig å finne en helg som passer alle. Jeg vet jeg får mye hjelp av noen av de som bor i Sverige, men jeg er ikke så veldig kjent i forhold til hvilke aktiviteter og steder som er aktuelle så da er jeg veldig avhengig av andre. Det samme gjelder hvis vi møtes på midten. Har vi det her er det lett for meg å finne aktiviteter og steder, men da må jeg få lurt bruden hit på et vis.

Ulempen er jo kostnaden for reise for de som må reise hit eller dit. Jeg ser også for meg at to utdrikningslag kan bli vanskelig da hun har 3 barn.

Hva ville dere gjort? Noen som har vært med på noe lignende som kan komme med tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns du burde ha utdrikkingslaget der hun IKKE skal ha bryllupet. Da får man fordelt reisekostnadene/reisetid.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Godt poeng, da blir det i såfall her. Jeg håper det betyr at de som bor i Sverige kommer hit men jeg vet de er litt sære på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...