muffineline Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Jeg skal kjøpe meg nytt kamera, men sliter med å finne ut hvilket jeg skal kjøpe. Er ikke noen ekspert på kamera, men jeg vil kjøpe et hybridkamera, eller et avansert kompaktkamera slik at jeg kan leke meg med innstillinger og slikt. Vil ikke ha et speilreflekskamera fordi det blir for stort å drasse på. Har sett litt på disse: Fujifilm finepix x10 Olympus PEN E-PL3 Nikon coolpix P7100 Noen som har erfaring med noen av disse kameraene, eller som kan anbefale meg et?
ajohan Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Hei, jeg har Olympus PEN E-PL3 og liker det veldig godt. Fin str og bruker det masse Nå har ikke jeg særlig god peiling på alt det tekniske rundt disse kameraene, men jeg er ihvertfall storfornøyd med bildekvaliteten og brukervenneligheten. Lykke til!
muffineline Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2012 Hei, jeg har Olympus PEN E-PL3 og liker det veldig godt. Fin str og bruker det masse Nå har ikke jeg særlig god peiling på alt det tekniske rundt disse kameraene, men jeg er ihvertfall storfornøyd med bildekvaliteten og brukervenneligheten. Lykke til! Synes du det er greit å bruke når du ikke har en søker å kunne se inn i? At man bare må ser på skjermen for å ta bilder. Jeg mest vant til speilrefleks hvor man hovedsaklig ser gjennom søkeren for å ta bilde.
ajohan Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Personlig gjør det meg ingenting, har faktisk aldri tenkt over det. Jeg tror det er en tilvenningssak, og at du vil bli fornøyd Men igjen så vet jeg veldig lite om de to andre, du kan jo alltids dra til en fotobutikk/elkjede å spørre litt?
muffineline Skrevet 8. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 8. juni 2012 Personlig gjør det meg ingenting, har faktisk aldri tenkt over det. Jeg tror det er en tilvenningssak, og at du vil bli fornøyd Men igjen så vet jeg veldig lite om de to andre, du kan jo alltids dra til en fotobutikk/elkjede å spørre litt? Okei. Det heller nok litt mot det kameraet, men må undersøke litt til. Takk for hjelpen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå