Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i USA og trenger jeans!! Mange av butikkene som sears, jcpennys osv har mest "kjerring"...type instant slimming og komfortabel linning. Jeg liker low rise og uten for mye fjas som tjukke pyntesømmer, tykt stoff uten for mye stretch...mange av dem er så slimsete i stoffet. Bruker til vanlig Diesel på salg, H&M sine mister fort fasongen men nå var jeg så desperat at jeg kjøpte et par der etter å ha trålet et helt kjøpesenter...tips til merker ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er i USA og trenger jeans!! Mange av butikkene som sears, jcpennys osv har mest "kjerring"...type instant slimming og komfortabel linning. Jeg liker low rise og uten for mye fjas som tjukke pyntesømmer, tykt stoff uten for mye stretch...mange av dem er så slimsete i stoffet. Bruker til vanlig Diesel på salg, H&M sine mister fort fasongen men nå var jeg så desperat at jeg kjøpte et par der etter å ha trålet et helt kjøpesenter...tips til merker ?

Det typiske er jo Levi's - men i USA er det jo flust av merker man kan velge mellom. Har du f.eks. vært innom Old Navy (de har ikke bare kjerring), Forever21? Hm, kom ikke på noe mer å anbefale, ettersom je selv ikk er så veldig glad i low rise. :) Men du kan jo alltids gå innom Macy's eller annet - de har jo flust av alle merker. Evt. er du kanskje et sted i USA hvor de har outlets? Da får du jo dyre merker billig, og da er jo utvalget som regel stort.

Skrevet

American Eagle! Har selv to bukser derifra, og de er bra! Jeg har slimfit, men vurderer å kjøpe meg bootcup med lavt liv.

Skrevet

Affliction og True Religion! Kjempejeans,har flere selv!

Skrevet

Levis? Billig og de nye variantene har bra passform

Skrevet

Prøvde en skinny fit levis...eneste stedet den var trang var linningen...hang og slang rundt rompe og lår.

Skrevet

Tja, jeg fant en superfin som sitter som et skudd på GAP, men har ikke vært der etterpå, så vet ikke hva de pleier å ha inne.

Skrevet

Prøvde en skinny fit levis...eneste stedet den var trang var linningen...hang og slang rundt rompe og lår.

Da er nok ikke skinny fit modellen for deg... Prøv en annen?

Skrevet

Er mye høye liv og bootcut der de har Levis...USA og Europamodellene har alltid vært forskjellige synes jeg? Er mindre fancy wranglers her enn på Carlings også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...