Gå til innhold

Hvor mye i mnd , bruker dere på klær og sko?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja ladies... hvor mye svir dere av på klær og sko i mnd?

Føler "alle" andre shopper generelt mer enn meg selv..

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I gjennomsnitt max 50 kroner :)

Skrevet

Skal jeg regne gjennomsnitt blir det så lite at det er teit.

Når jeg først handler klær, er det fordi jeg trenger ny bukse eller noe, og da kjøper jeg gjerne et par-tre plagg om gangen, men det skjer så sjelden. Omtent en gang hvert jubelår. :sukk:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker ca 1000kr i ÅRET. Dårlig økonomi... :sukk:

Skrevet

Ligger vell på mellom 600-1000 tenker jeg i gjennomsnitt. Noen mnd blir det brukt 2000 kr++, andre mnd kan det ligge på rundt 400 kr. Fra høsten av blir det skjerpings!

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

jeg har kjøpt èn bukse siden i fjor sommer, klær blir ikke prioritert lenger i det hele tatt.

Skrevet

Er avhengig av hva jeg trenger og noe jeg har cravet etter lenge. Liker å planlegge kjøpene mine, så det kan variere fra flere tusen kroner en måned til 0kr en annen. Om påstanden ¨føler folk shopper mer¨ har jeg også følt at enkelte shopper mye fordi det tilfredstiller dem på en måte. Folk har forskjellig livstil og prioriteringer, og enkelte trenger sikkert å kjøpe klær oftere en andre.

Gjest fireflies
Skrevet

Kommer helt ann på regninger og den slags, men jeg bruker som oftest aldri over 1000 kr i måneden på klær.

Skrevet

Jeg handler ikke klær hver måned så det er vanskelig å regne ut.. Kjøper kanskje 1-3 skopar i året og shopper når jeg er på ferie om sommeren for det meste + hvis jeg trenger noe spesielt (feks ny jakke til vinteren eller ny kjole til et spesielt selskap/jul)

Skrevet

njaa 2000-3000 tror jeg nok :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Vil tippe at gjennomsnittet ligger på rundt 250 i måneden. Handler klær og sko 2-3 ganger i året.

Skrevet

Det går mange måneder mellom hver gang jeg kjøper klær og sko til meg selv. Kjøper faktisk oftere arbeidssko enn sko til hverdags.

Så vil si nærmest 0 i mnd.

Skrevet

Ettersom jeg er student nå bruker jeg vel omlag 1000 kr i gjennomsnitt i måneden, nå om sommeren mer siden jeg jobber full tid og tjener mye mer. Pleier ofte å shoppe mye om sommeren å ta igjen for det jeg ikke har shoppet i løpet av året. Jeg elsker å shoppe, så er kjipt med lite penger som student!

AnonymBruker
Skrevet

100.

Skrevet

Tja, jeg vil si 1000 kanskje. Det er ikke fordi jeg kjøper så mye eller ofte, men når jeg først shopper er det gjerne litt dyrere ting. Merker som Ecco, Ilse Jakobsen, Moods of Norway, Samsøe og Samsøe. Kjøper heller ikke noe hver mnd, men jevnt fordelt blir det nok 1000 i mnd. Naturlig nok blir det mer shopping i sommerhalvåret fordi jeg har jobb, mens det på høstparten og våren blir lite, da jeg bare har stipend å forhole meg til (er student).

Skrevet

De siste årene har vekta og behovet svingt veldig pga to graviditeter, så jeg bruker nok mer enn den gørr kjedelige garderoben min skulle tilsi. Jeg tipper 400,- + ekstra hvis jeg trenger vinterjakke, julebordkjole osv.

Gjest _La Femme
Skrevet

Jeg aner ikke. Jeg har ikke en fast sum jeg bruker på klær hver måned. Forrige måned brukte jeg 0,- på klær. Kjøpte ingenting. Måneden før det brukte jeg ca. 500, og denne måneden vil jeg bruke noen hundre kroner. Det kommer helt an på måneden, rett og slett.

Skrevet

Hvor mye i MÅNEDEN? Hvem pokker kjøper klær hver måned?:P Kan gå månedsvis mellom hver gang jeg kjøper et klesplagg så jeg aner ikke hva snittet blir, men mye er det ikke :fnise:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...