AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Noen som har erfaring med billigtester sine graviditetstester) Stav, ikke strimmel. Skal egentlig ha mensen i morgen, men pga vi skal ut og reise, med litt fare for et glass vin eller to i kveld, så tok jeg en stavtest fra billigtester. La den på vasken, men så kom minstejenta inn på badet, og jeg slengte den i ei skuffe. Så jeg aner ikke hvor lenge det tok før den svake streken kom frem da jeg ikke fikk sjekket den før 15min etterpå. Kan de gi falskt svar? Kommer til å droppe vin såklart, frem til jeg får tatt en ny test om et par dager!
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har aldri fått falsk positiv med billigstavene. Så jeg tror du er gravid De gangene jeg har fått negativt resultat med de testene har jeg sjekket de lenge etterpå(bare for å være heeeelt sikker ) og de har vært hvite hele tiden. Men ta en ny test i morgen tidlig bare for å vær sikker
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har aldri fått falsk positiv med billigstavene. Så jeg tror du er gravid De gangene jeg har fått negativt resultat med de testene har jeg sjekket de lenge etterpå(bare for å være heeeelt sikker ) og de har vært hvite hele tiden. Men ta en ny test i morgen tidlig bare for å vær sikker Ts her; Takk for svar! Skulle jeg være gravid nå så er det iallefall et lite mirakel! Har prøvd på flere barn i 5 år, og har et mislykket Ivf-forsøk bak oss...... skal egentlig inn i august for å sette inn nytt egg! Streken er veldig svak altså, men den er ikke sånn svak at en trenger å myse for å se den. Så tror ikke det er en skyggestrek...
Gjest Pippi1979 Skrevet 8. juni 2012 #4 Skrevet 8. juni 2012 Ts her; Takk for svar! Skulle jeg være gravid nå så er det iallefall et lite mirakel! Har prøvd på flere barn i 5 år, og har et mislykket Ivf-forsøk bak oss...... skal egentlig inn i august for å sette inn nytt egg! Streken er veldig svak altså, men den er ikke sånn svak at en trenger å myse for å se den. Så tror ikke det er en skyggestrek... Jeg håper du er gravid:) Men jeg testet faktisk falsk positivt på mandag morgen med stav fra billigtester Det kom en klar rød strek, men jeg er ikke gravid dessverre
Isrose Skrevet 8. juni 2012 #5 Skrevet 8. juni 2012 Dessverre kan billigtestene bli falskt positiv hvis de ligger for lenge. Man bør alltid se på dem innen tidsfristen.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Ts her; Hmm.......kanskje jeg skal kjøpe en clearblue og teste på søndag! Har normalt sett 30 dager syklus, men de siste gangene har det gått 28 dager. Så hvis jeg regner 28 dager så skulle den ha dukket opp igår, 30 dager i morgen. Så utrolig irriterende at pms-symtom er så lik svangerskapsymptom! Har skikkelige ømme pupper, trøtt og uvel. Vet ikke om dette er et symptom, men har lagt merke til at de siste dagene så lukter urinen min helt annerledels, skikkelig søtlig på en måte, selv om jeg drikker mye vann. Har og litt økt utflod. Ofte så spotter jeg litt dagen før mens, men det har jeg ikke gjort nå. Typisk at det skal være så stor usikkerhet rett før årets ferietur!!!
Sovefugl Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Jeg fikk falske positive graviditetstester fra billigtester forrige PP. Ingen av dem hadde strek før tiden, men fikk det etter at fristen gikk ut. Dette var på strimler og ikke stav. Denne PP har jeg fått positivt på stav og jeg er ganske sikker på at det var før fristen gikk ut, men nå tør jeg ikke håpe på noe før det har gått noen dager over IKM og jeg får klar strek i god tid før frist. *Krysser fingrene for oss begge*
Gjest Pippi1979 Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Jeg fikk positiv test etter ca 1min, veldig veldig irriternde. Jeg slutter nå å bestille derfra og kjøper bare CB og får heller tste mindre. Krysser fingerene for at din faktisk er positiv
Athene Skrevet 8. juni 2012 #9 Skrevet 8. juni 2012 Jeg får ofte "positive" tester etter tidsfristen. Innimellom kan jeg også skimte en strek før. Men de er veldig svake. I utgangspunktet er de like pålitelige som andre. Men det som skjer er at de er veldig sensitive, og at de lett gir falsk positiv dersom man holder de litt for lenge i urinet, har veldig konsentrert urin og så videre. Men en klar positiv test innen tidsfristen kan man stole på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå