Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle lese "Det rareste navnet du har hørt", men leste "det rareste du har hørt" istedet. Da fikk jeg ideen om å lage en tråd om akkuratt dette.

Er det noen du kjenner som har påstått noe som er helt latterlig?

En på jobben min (jobber på Burger King) vil ned i vekt. Men han fortsetter å spise mat på jobben da. Han mener kjøtt er så forferdelig usunt, så han lager burgere med vanlig brød, masse majones og LØKRINGER istedenfor kjøtt :sukk: Jeg har prøvd å fortelle han at han salat med kyllingfilet er det sunneste han kan oppdrive på resturanten, men han er fast bestemt på at kjøtt er usunt! Løkringer er jo såå mye sunnere. :overrasket:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

.

Endret av Fashionistaen
Skrevet

En bekjent av meg trodde at 'Whiskey on the rocks' var at man helte whiskey over ballene. Sildret over testikler også ned i glasset.

En annen kompis av meg skjønner ikke ironi i det heeele tatt, og han har trodd på mye rart. For eksempel at en annen kompis av meg ble født med klover.

En studievenninne av søsteren min trodde at Brasil var en by i Spania og at Sovietunionen fortsatt eksisterer.

• Liker 3
Skrevet

Ei venn av meg skulle ha drinken ''Sex on the beach'' og sa til bartenderen: I want sex on the beach.

En annen venn av meg trodde alle 50 stater i USA var egne selvstendige land, som tillfeldigvis hadde samme valuta, president og kongress.

Skrevet

Kaldt vann koker raskere enn varmt ... :lete:

Skrevet

Har en kompis som trodde at OMG betydde omgående, og en venninne som trodde 'rain check' betydde at man så an været! Måtte avlyse en avtale med henne og sa at vi måtte ta en rain check, og hun skjønte ikke en dritt fordi det var strålende sol:)

Skrevet

Var på Hovefestivalen i fjor og satt med en gruppe mennesker da et fly fløy over øya. En av gutta fortalte da, helt seriøst, om hvordan han hadde sett det samme flyet året før og at alle han campet med hadde blitt syke dagen etterpå. Så han var redd for å bli forgiftet av flyet igjen...

• Liker 1
Skrevet

En studievenninne av søsteren min trodde at Brasil var en by i Spania og at Sovietunionen fortsatt eksisterer.

Minner meg om en etnisk norsk jente jeg kjenner som gledet seg skikkelig mye til familien skulle til Stavanger, som hun trodde var en storby i utlandet som var en blanding av New York og Miami :fnise:

Gjest Violetta
Skrevet

Har en kompis som trodde at OMG betydde omgående, og en venninne som trodde 'rain check' betydde at man så an været! Måtte avlyse en avtale med henne og sa at vi måtte ta en rain check, og hun skjønte ikke en dritt fordi det var strålende sol:)

Omg ble brukt slik før mener jeg...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...