Gå til innhold

Når skal man spise After eight?

Anbefalte innlegg

Gjest notetur nomen
Skrevet

Jeg bare lurte. Når skal man egentlig spise After eight?

Navnet antyder jo at det er en sjokolade som skal inntas etter åtte.

Men når er klokka egentlig etter åtte?

Enten er det jo før åtte, eller så er klokka åtte.

Rett etter åtte har den jo igrunn begynt på en ny syklus fram mot åtte igjen. Så da er den teknisk sett før åtte på nytt. Atså elleve timer og femtini minutter på åtte..

Og hvilken tid på døgnet snakker vi egentlig om her? Åtte om morgenen eller åtte om kvelden. For det er jo i grunn ikke spesifisert.

Jeg har nemlig en hel eske med After eight som noen ga meg. Men når skal man altså spise av den?

Når er det after eight, lissom... :sjenert:

:arwen:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når som helst :) Føler du ressonementet ditt er det jo alltid etter åtte :)

Aller best er det selvfølgelig om du spiser dem rett etter at du har laget deg en deilig kopp kaffe, passer utmerket sammen.

Gjest notetur nomen
Skrevet

Vil det si at klokka ikke kan bli før åtte? Hva skal man da gjøre hvis man skal møte et sted og vil komme før åtte?

Dette ble vanskelig.

Skrevet

Enig, helt håpløst det der. Best å bare sitte helt i ro og spise sjokolade. Det hjelper! Garantert!

• Liker 1
Skrevet

Klokka er alltid etter åtte!

AfterEight er en god start på dagen :)

Personlig holder jeg meg til Troika, den kommer ikke med forbehold om når den skal spises eller fabler om at den er til for å deles :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Bare du ikke spiser den klokken åtte på minuttet så går det nok bra :)

Skrevet

se skikkelig på etiketten så finner du svaret.

• Liker 1
Gjest notetur nomen
Skrevet

Ok,etter å ha lest svarene i tråden, og gransket etiketten, skjønner jeg det som at jeg bør satse på å spise denne sjokoladen etter åtte om morgenen. For hvis jeg drikker kaffe etter åtte om kvelden får jeg mest sannsynlig ikke sove.

Takker så mye for hjelpen med å løse et problem som gjorde at jeg aldri fkk begynt å smake.

:helen:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...