Gjest anonym Skrevet 8. juni 2012 #1 Skrevet 8. juni 2012 Innimellom (kanskje spesielt når jeg ligger) så kan jeg få en slags sildrene lyd i hodet...vanskelig å forklare akkurat hvordan det kjennes ut. Noen andre som har opplevd dette, eller lignende?? Håper på svar!:-)
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #2 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har det av og til, kjenner som det kommer fra nakken, altså bakhodet
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #3 Skrevet 8. juni 2012 Jeg har det også innimellom. Har hatt det i mange år.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2012 #6 Skrevet 8. juni 2012 Har det sånn jeg og noen ganger. Innbiller meg at det er blodet som suser i full fart gjennom blodårene jeg hører. Av og til "hører" jeg også en slags knirkelyd fra hjernen, som om det er en skrue løs der inne.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #7 Skrevet 8. juni 2012 Her også. Dere kan sjekke om dere har B12 og/eller jernmangel.
Zakuro Skrevet 8. juni 2012 #8 Skrevet 8. juni 2012 Poh, ikke bare meg:P Pleier å få det innimellom jeg også, høres ut som det kommer fra årene, bak i nakken eller hodet. Tanken om at det er fettavleiringer i årene som gjør det har slått meg, men jeg håper det ikke er det ass:P
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #10 Skrevet 8. juni 2012 susing eller during i hodet kan komme av for høyt (og i noen tilfeller lavt) blodtrykk
Sulosi Skrevet 8. juni 2012 #11 Skrevet 8. juni 2012 Det kan og komme av stress og anspente muskler i nakke og skuldre.
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2012 #12 Skrevet 8. juni 2012 hvilke andre årsaker kan det ha? er det vanlig å kjenne litt "sildring" i hodet innimellom?? er det noe de fleste gjør?
Wednesday Skrevet 8. juni 2012 #13 Skrevet 8. juni 2012 ja, det er vanlig og som oftest helt ufarlig. Forekommer det samtidig som svimmelhet, trykk i hodet, hukommelsesvikt og andre symptomer kan det være tegn på mere alvorlige tilstander. Hvis det er noe man opplever ofte burde det uansett sjekkes hos lege.
^me^ Skrevet 13. juni 2012 #15 Skrevet 13. juni 2012 jeg har alltid hatt dette, men jeg fant ut nettopp hva det var for noe! det var magen min!hørtes ut som at magesekken min slapp ut innhold til tarmen og da ble det en sildrende lyd i magen som jeg hørte i hodet. ganske rart det der.. men legg merke til det, det er ofte når du er sulten (morgen)
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2020 #16 Skrevet 15. desember 2020 Jeg har selv vært meget anspent over flere år, og ettersom ting har blitt bedre så tenker jeg over feks hodet. Har kommet piplelyder nesten som man skulle tro det var drypp inni der, men tror det kommer av anspenthet. Ingen smerte og regner med det vil gå over som med alt annet. Anonymkode: 87892...b1a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå