celmarith Skrevet 4. februar 2004 #1 Skrevet 4. februar 2004 Hvor vanlig er det at fabrikken som lager kjoler trenger 3 mnd. på å få kjolen ferdig? Har jo sett at det står at jeg må regne med det,men hadde no ett håp om at det skulle gå litt fortere da.Æ e så utolmodi.........
Tari Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Det er nok veldig vanlig det, 4 måneder kan det gå også..
Livva Skrevet 4. februar 2004 #3 Skrevet 4. februar 2004 Min kjole tok 3 mnd. før jeg fikk den. Men jeg har vært ute i god tid, så det gjorde ikke noe
Peluche Skrevet 4. februar 2004 #4 Skrevet 4. februar 2004 3-5 mnd er ganske vanlig leveringstid på kjoler (dessverre). Men enkelte designere er flinkere til å lagerføre sine modeller enn andre (designeren, ikke butikken). Hvilke får du sikkert svar på hos den enkelte forhandleren.
Arwen Skrevet 4. februar 2004 #5 Skrevet 4. februar 2004 Jeg har ventet i over fire måneder på min nå - begynner å bli utålmodig ja.
jea Skrevet 5. februar 2004 #6 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har kjøpt gjennom ei som importerer kjoler fra england og bestilte fra henne før jul og fikk den i uke 5.. så det tok ca8uker fra jeg bestilte til jeg fikk kjolen...Tok så lang tid pga julen ellers har hun leveringstid på 4uker
Gjest Tex Skrevet 5. februar 2004 #7 Skrevet 5. februar 2004 Jeg bestilte min 12. april og fikk den 9. august.
nessi Skrevet 5. februar 2004 #8 Skrevet 5. februar 2004 Jeg bestilte min 1.november og fikk i går beskjed om at nå er den i butikken. Skal hente den til uken - gjett om jeg gleder meg.
Fru Snurp Skrevet 5. februar 2004 #9 Skrevet 5. februar 2004 Årsaken til at det tar så lang tid å få kjolene er at veldig mange leverandører får kjolene sydd i Asia. Når det i tillegg er lange produksjonslister på de mest populære modellene, tar det selvsagt tiiiiiiiid! Et eksempelt på kortere leveringetid :-): Linea Raffaelli syr sine kjoler i hjemlandet Nederland, og har mye kortere leveringstid enn de fleste andre. I tillegg er de mer fleksible på tilpasninger på den enkelte kjole.
Peluche Skrevet 5. februar 2004 #10 Skrevet 5. februar 2004 Jeg har kjøpt gjennom ei som importerer kjoler fra england og bestilte fra henne før jul og fikk den i uke 5.. så det tok ca8uker fra jeg bestilte til jeg fikk kjolen...Tok så lang tid pga julen ellers har hun leveringstid på 4uker Hun kan jo ikke garantere leveringstid på fire uker- hun er jo avhengig av at butikken hun kjøper fra har kjolen på lager.
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #11 Skrevet 5. februar 2004 Kjolen min ble bestilt i midten av januar. Skal hente den i midten av april.
Hedda02 Skrevet 5. februar 2004 #12 Skrevet 5. februar 2004 :D Jeg bestilte min kjole fra USA i oktober..og jeg skal hente den på posten i dag...åååå som jeg gleder meg :D Det har tatt lang tid, men nå er den endelig her.
9na Skrevet 5. februar 2004 #13 Skrevet 5. februar 2004 Det tok temmelig nøyaktig tre måneder fra jeg bestilte min til den kom.
jea Skrevet 5. februar 2004 #14 Skrevet 5. februar 2004 Peluche:::EEE ja vet jo det da..Og selvfølgelig ringte hun leverandøren sin og de hadde ikke min str på lager derfor tok det lengre tid..Hadde de hatt den ikke hadde den kommet fortere altså 4 uker...
Peluche Skrevet 5. februar 2004 #15 Skrevet 5. februar 2004 Peluche:::EEE ja vet jo det da..Og selvfølgelig ringte hun leverandøren sin og de hadde ikke min str på lager derfor tok det lengre tid..Hadde de hatt den ikke hadde den kommet fortere altså 4 uker... Ingen grunn til å bli snurt... Alt i orden, ville bare vært grunn til bekymring dersom hun hadde 4 ukers leveringstid, da hadde det høyst sannsynlig være replica Men det hørtes jo greit ut det der :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå