Gå til innhold

Ronda Rousey stanger Miesha Tate i MMA weigh-in

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg
Skrevet (endret)

Drama: :popcorn:

Var det noen som så kampen? Ronda Rousey, Mejumi og Marloes Coenen er mine favoritter i women's mma. Miesha mente forresten at Ronda burde bli suspendert (haha) for oppførselen, synspunkt?

Endret av Vanemagi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var det noen som så kampen?

Jepp! Og DÆVEN!! for ein kamp!!!

Vurderer å sjå den ein gang til, for det var bare så sinnsjukt heftig!

Har du ikkje sitt den enda, så har du noko å glede deg til!

Angående "stanginga":

Eg er ikkje sikker på kva reglane seier om slikt under innveiinga, men suspendering er no å ta litt hardt i :P

AnonymBruker
Skrevet

Jepp! Og DÆVEN!! for ein kamp!!!

Vurderer å sjå den ein gang til, for det var bare så sinnsjukt heftig!

Har du ikkje sitt den enda, så har du noko å glede deg til!

Angående "stanginga":

Eg er ikkje sikker på kva reglane seier om slikt under innveiinga, men suspendering er no å ta litt hardt i :P

Hvor kan man se den da?

Skrevet

Hvor kan man se den da?

Slik me såg den trur eg ikkje er lov å skrive her...

Men du kan sikkert sjå den på youtube? men då sikkert i deler...

AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd å søke på youtube, men der finner jeg bare en gammel kamp?

Denne

Skrevet

Ja, det er snakk om den kampen.

Stussa litt over at det det dukka opp no, er jo lenge sida kampen gjekk.

Men HEY, MMA på kvinneguiden ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker Gina Carano, men hun er jo ikke med lenger.

Gjest gnækvåg
Skrevet

Ronda Rousey er skikkelig bra, for hvis man ser på hvordan hun sloss så 'stopper' hun ikke opp etter en kombo, men forsetter kontinuerlig med nye trekk. Hun + Coenen eller Megumi kunne blitt en bra match.

Skrevet

Jeg liker Gina Carano, men hun er jo ikke med lenger.

Eg og likte ho! Håper ho dropper Hollywood (der ho ikkje hadde talent uansett) og kjem tilbake :) Ho skulle jo ha eit come back 17.desember i fjor, men ho var skada trur eg =(

Ronda Rousey er skikkelig bra, for hvis man ser på hvordan hun sloss så 'stopper' hun ikke opp etter en kombo, men forsetter kontinuerlig med nye trekk. Hun + Coenen eller Megumi kunne blitt en bra match.

Ronda Rousey er bare heilt maskin :D

Trur neste kampen hennas er i august, mor Sarah Kaufman. DET kan bli ganske spanandes det også :D

Gjest gnækvåg
Skrevet

Ronda Rousey er bare heilt maskin :D

Trur neste kampen hennas er i august, mor Sarah Kaufman. DET kan bli ganske spanandes det også :D

Ronda mot Sarah kommer til å bli EPISK!

Gina Carano er 30+ nå eller? Det er sport som krevet sitt på Gina sitt nivå så jeg tror ikke hun blir å komme tilbake. Legen har visst også sagt at hun ikke kan delta.

AnonymBruker
Skrevet

Bedre video, stanginga er på 1.15

Miesha brakk forresten ikke armen siden det faktisk er to fraskillte ben allerede, men strakk seg visst litt i armlocken så jeg linker ikke kampen her. Ronda er judoekspert. Miesha er tilbake i trening forresten :)

Skrevet

Ronda mot Sarah kommer til å bli EPISK!

Gina Carano er 30+ nå eller? Det er sport som krevet sitt på Gina sitt nivå så jeg tror ikke hun blir å komme tilbake. Legen har visst også sagt at hun ikke kan delta.

Ho er "bare" 30år. Men det er jo gammalt nok det i sport :P

Har ikkje fått med meg desse uttalelsane frå legen, men synd er det, likte ho :)

Gjest gnækvåg
Skrevet

Kampen med Miesha Tate og Marloes Coenen ('let go of the shorts Miesha' xD) var også bra. Skjønner ikke hvordan Coenen klarte å tape den kampen, miesha var dødsheldig.

Skrevet

Syntes hun bare gjør armbar

Gjest gnækvåg
Skrevet

'mamma, jeg vil du skal møte Ronda, min nye gf' :gjeiper:

Gjest Thai clinch
Skrevet

Jeg ville gjerne rulle litt rundt med miss Rowdy Rousey... Satser på hennes gode vilje til å slippe armbaren når jeg tapper...

Gjest gnækvåg
Skrevet

Armbaren som Miesha nekter å tappe på:

ADVARSEL!

Det er en video av et judogrep og noen som får en strekk. Ikke se om du er sensitiv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...