AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 Hvilken måter/metoder/triks vet du om/lest om hvor det er mulig å tjene penger på ? (LOVLIG) hehe Hva er eksempler på de mest lukrative måtene å tjene penger på ? Hvilken business er lukrativ ?
Gjest Kyklopen Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 ja, hvis det fantes en enkel måte å tjene mye penger på så hadde nok de fleste gjort det. uansett, mitt bidrag må nok bli olje,gull og valutahandel. da er det opp til deg. du kan tjene 1 krone på en dag og du kan tjene 1 mill, men det er helt opp til deg, du kan også tape alt. alt du trenger er kapital,hjerne,kunnskap og tålmodighet. og det bør nesten være en liten(egentlig stor) kapitalist inni deg, uten passion kommer du ingen vei. men jeg vil heller råde deg til å ta tak i noe du virkelig kan og liker/brenner for og prøve å klekke ut en en forretningsidè. eksempel, jeg ser mange bakebloggere med enormt potensiale som kunne sikkert fått det til med riktig beliggenhet,prisklasse og markedsføring. jeg tror det er en gründer i oss alle, men vi må alle finne hver vår nisje. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå