Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er de til å stole på? Har venta på mens siden mandag, Tok ut spiral 2 mai fekk blødninger fra 3 mai i 4-5 dager med mensensmerter. No har eg testa med billigtester gravistrimler. Alt er negativt. Tok en eltest 19 strimmeltest fra billigtester. Fekk to streker der den ene var litt svak.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

På EL testene skal begge strekene være like sterke. Eller test streken skal være like sterk, eller sterkere enn kontrollstreken. Jeg tror de skal være til å stole på:)

Skrevet

Mine fungerte de :)

Skrevet

ok i dag kom mensen så

Skrevet

Som regel er de til å stole på. Jeg har opplevd at det har vært feil med fargefeltet, men om man leser bruksanvisningen er det ganske enkelt å se om det ser riktig ut eller ikke. Som stine889 skriver er det viktig å huske at på EL-testene skal teststreken være like sterk som eller sterkere enn kontrollstreken, siden det alltid vil dukke opp en strek på de.

Gjest Sol Jenta
Skrevet

Jeg begynte også å tvile på el-testene for jeg fikk aldri positivt, men i dag så var jammen den ene streken veldig tydelig sterkere enn den andre :-D Jippi! Jeg har tydeligvis sene eggløsninger, kanskje du også har det?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...