Marimma Skrevet 7. juni 2012 #1 Skrevet 7. juni 2012 100g 86% mørk sjokolade, 150g cashewnøtter, litt under 200g smågodt og alt dette på toppen av de "vanlige" 2000 kaloriene. Og vet dere hva? Jeg kommer ikke til å dø! Ikke kommer jeg til å se ut som lille-trille i morgen heller. Jeg har ikke snev av dårlig samvittighet, for det smakte fantastisk alt sammen Jeg kommer ikke til å straffe meg med hard kardio, eller sulte meg i tre dager for å hente inn det jeg har spist i dag heller. Første skikkelige utskeielsen på månedsvis, så den var vel "fortjent". Foreslår at halvparten av dere her inne tar det til etterretning og slutter å være besatt av hver minste lille kalori. For jeg holder meg like fit til tross for slike utskeielser, og det vil nok dere gjøre også! 10
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2012 #2 Skrevet 7. juni 2012 YESS!!!!!!! :D glad på dine vegne for å ha skjønt dette her.
Gjest Frueliten Skrevet 7. juni 2012 #3 Skrevet 7. juni 2012 Ååå, inspirerende skal prøve å lære meg selv til å tenke sånn.
Gjest kittycat Skrevet 7. juni 2012 #4 Skrevet 7. juni 2012 Thank god, trodde dette var enda en "omg-feel-so-fat-tråd". Flinke Marimma :D 4
Gjest BabyBlue Skrevet 7. juni 2012 #5 Skrevet 7. juni 2012 Så godt du får det ut her! Er så trist når folk gir opp kun fordi de sprakk en eller to ganger - det har jo nesten ingenting å si!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå