Gå til innhold

Samsung S2 Ringer opp kontaktene mine hele tiden uten at jeg engang er i nærheten av telefonen!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ofte når jeg har dårlig tid så er jeg kjapp på "hjem" knappen og talekommando-programmet starter uten at jeg ser det. Da ringer plutselig telefonen opp random kontakter. Dette er så j.. irriterende. Er det mulig å slette hele idiotprogrammet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ofte når jeg har dårlig tid så er jeg kjapp på "hjem" knappen og talekommando-programmet starter uten at jeg ser det. Da ringer plutselig telefonen opp random kontakter. Dette er så j.. irriterende. Er det mulig å slette hele idiotprogrammet?

Min også går inn på dette idiotiske talekommando programmet. Har forsøkt å avinnstallere, men får ikke til :(

..men min har aldri ringt opp kontakter i forbindelse med dette. Håper virkelig ikke den begynner med det heller!

Men håper noen har noen tips til hvordan man kan kvitte seg med dette talekommando opplegget!

Har ikke tall på hvor mange ganger jeg litt diskré og litt upassende bare har skulle gjort noe på telefonen, og har endt opp med at den (uavhenigig av om den står på lydløs) går inn på dette og roper ut "What would you like to do?" ...ikke en dritt!!! Jeg ville bare tilbake til startsiden!!

Endret av Envy
Skrevet

Det er ufattelig kleint når jeg må forklare sjefer og folk jeg ikke engang visste jeg fortsatt hadde i telefonlista at mobilen ringte helt av seg selv. Ofte skjer det hvis jeg har fått en sms jeg leser for og slenger fra meg mobilen, og har musikk på. Har ofte lyden av siden jeg spiller tiny tower, og da hører jeg ikke at hun dama spør what would you like to do.. Men plutselig hører jeg noen rope hallo, hallooo? ..

Skrevet

Det er ufattelig kleint når jeg må forklare sjefer og folk jeg ikke engang visste jeg fortsatt hadde i telefonlista at mobilen ringte helt av seg selv. Ofte skjer det hvis jeg har fått en sms jeg leser for og slenger fra meg mobilen, og har musikk på. Har ofte lyden av siden jeg spiller tiny tower, og da hører jeg ikke at hun dama spør what would you like to do.. Men plutselig hører jeg noen rope hallo, hallooo? ..

Ropes det ikke når du har den på lydløs? Min hyler nemlig ut på lydløs også :sur:

Skrevet

Ropes det ikke når du har den på lydløs? Min hyler nemlig ut på lydløs også :sur:

Hvis du skrur ned lyden på siden, høytalervolumet, så skriker hun ikke så fælt. Men da merker du ikke at programmet er på før du hører at noen roper hallo i andre enden :fnise:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...