Gå til innhold

Hunterstøvler

Anbefalte innlegg

Gjest Kjærleik
Skrevet

Hvor kan jeg få tak i Hunterstøvler i Oslo? (Evt. Ilse Jakobsen) Og hvordan er de i størrelsen? Jeg bruker 39 til vanlig, men 40 i joggesko..

Videoannonse
Annonse
Gjest Solsmil
Skrevet

Hunterstøvler er ganske smale i leggen, så hvis du har litt store legger vil jeg heller anbefale ilse jacobsen. Bortsett fra leggen vil jeg si at hunter er sånn passe normale i størrelsen. Ilse jaobsen er ganske store i størrelsen. Jeg har 38 i mine, og bruker 39/40 ellers.

Og de har vel hunter og ilse jacobsen i veldig mange skobutikker i oslo... Har ingen konkrete der jeg husker de har, men de fleste skobutikker som selger andre merker (og ikke sine egne, type din sko, aldo, økonomisko osv) har minst et av disse merkene.

AnonymBruker
Skrevet

Hunter er relativt normale i størrelsen, iallfall ikke store. Ilse er romslige. Jeg har 40 i sko, 39 i Hunter-støvler er litt for smått til meg, mens jeg vasser i Ilses 40.

Gjest fireflies
Skrevet (endret)

Jeg kjøpte mine Hunterstøvler på Grændsens Skotøimagazin på Byporten, men de selges vel stort sett overalt.

De vanlige Hunterstøvlene er smale i leggen, men du får også kjøpt Hunterstøvler hvor du kan justere dette (de er dog litt dyrere).

Endret av fireflies
Skrevet

Ilse Jakobsen er store i strl. Bruker 38 til vanlig, og tror jeg måtte ned i 37 når jeg kjøpte de. Jeg er hvertfall veldig fornøyd! Det er både fora og gode å gå med. Absolutt verdt den tusenlappen man må ut med :) Jeg bor ikke i Oslo, men jeg kjøpte mine på en kjedebutikk. Trooor det var Skoringen eller DinSko. De har det nok på de fleste kjedebutikker. Mener også at jeg har sett det i skobutikkene ved Stortorvet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...