magnhild Skrevet 4. februar 2004 #1 Del Skrevet 4. februar 2004 Jeg har funnet kjolen min. Bare dumt at det er så lenge til, for det til være dumt å kjøpe kjole allerede. Men jeg har SÅÅÅ lyst på denne!! *sukk* Her er den også. *drømme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 4. februar 2004 #2 Del Skrevet 4. februar 2004 Wow! Du vil i hvertfall få deg en kjole ingen glemmer! Du er sikkert en tøff jente hvis du har lyst på knallrød brudekjole! Stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 4. februar 2004 #3 Del Skrevet 4. februar 2004 Litt utenom det vanlige og råtøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #4 Del Skrevet 4. februar 2004 Det er Maggie Sottero sin Makayla. Den finnes i alle hvite farger også, men jeg syntes den røde var så utrolig lekker. Og jeg har drømt om rød kjole utrolig lenge. Så det blir nok det til slutt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 4. februar 2004 #5 Del Skrevet 4. februar 2004 Rålekker!! Hadde det ikke vært slep så hadde jeg kjøpt den. (er gift hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 5. februar 2004 #6 Del Skrevet 5. februar 2004 Knallfin kjole!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lullu Skrevet 5. februar 2004 #7 Del Skrevet 5. februar 2004 Tøff!! Godt noen ikke gjør som alle andre!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #8 Del Skrevet 5. februar 2004 :D jeg var innom Brudehuset i dag og de får inn denne kjolen ut i neste uke. Gjett hvem som skal inn og prøve..? De husket ikke hvilken farge de hadde bestilt, men om det er noe annet enn den røde så kan jeg prøve modellen og så bestille den i rødt etterpå om den passer. (Eller bestillepå bridesave eller ebay, noe som er ganske mye billigere!!) Men nå harjeg begynt å tenke på blomster jeg da. Vet ikke hva jeg har lyst til å ha. Og ikke minst hvilke farger jeg vil ha. Lurer på å ha noe hvitt, offwhite og grønt. Noe sånt eller noe sånt. Denne og var fin. Hva synes dere?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky! Skrevet 7. februar 2004 #9 Del Skrevet 7. februar 2004 Utrolig lekker kjole! Synes den første buketten var kjempe fin! skriv å si hvordan den var når du prøvde den da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 7. februar 2004 #10 Del Skrevet 7. februar 2004 Tøff kjole! Jeg likte den første buketten først, og den siste kom på andreplass. Den i midten minnet meg litt for mye om juledekorasjoner synes jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hanni Skrevet 7. februar 2004 #11 Del Skrevet 7. februar 2004 Kult med rød brudekjole, Magnhild!!! Det hadde jeg også! Den var skikkelig fin! Klem fra hanni Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 7. februar 2004 #12 Del Skrevet 7. februar 2004 Den kjolen og den første buketten blir knallbra sammen!!! Synes du skal gå for den jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 7. februar 2004 #13 Del Skrevet 7. februar 2004 Drittlekker! Skikkelig stilig å gjøre nooe annet enn alle andre! Jeg synes bukett nummer to var den som passet best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 7. februar 2004 #14 Del Skrevet 7. februar 2004 Kjolen var jo aldeles nydelig og noe heeeelt spesielt! Go for it!!! Den første buketten var finest! Men nr. 2 hadde jo rødt i seg... Fin den og. (Nå er det snart 20 år siden sauen giftet seg - får lyst til å fornye bryllupsløftet bare for å få velge ny kjole...Det er jo sååå mye fint!!! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
meta Skrevet 7. februar 2004 #15 Del Skrevet 7. februar 2004 Sinnsykt stilig kjole :D Jeg likte den første buketten best. Helt klart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxine Grey Skrevet 7. februar 2004 #16 Del Skrevet 7. februar 2004 Jeg ville gå for nr. 2, men forsikret meg først om at det røde i buketten var helt riktig nyanse. Du blir knall-stilig! Hva med håret? Er du lys, mørk, langt, kort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 7. februar 2004 #17 Del Skrevet 7. februar 2004 Tøff kjole, jeg beundrer folk som har mot til å gjøre noe andeledes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anki1971 Skrevet 7. februar 2004 #18 Del Skrevet 7. februar 2004 Råtøff kjole!!! :D Jeg likte bukett nr 3 best jeg da. Nr 1 likte jeg godt ved første øyekast men det var hvite roser, og det forbinder jeg med begravelse. Bukett nr 2 så ut som en juledekorasjon, syns jeg :oops: Bukett nr 3 likte jeg veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
magnhild Skrevet 7. februar 2004 Forfatter #19 Del Skrevet 7. februar 2004 Nei så gøy med så mange tilbakemeldinger!! Dere gjør meg bare enda mer sikker på at jeg har funnet kjolen min!! (men må jo prøve den da selvsagt!! Og sjekke fargen opp mot huden min) Hva med håret? Er du lys, mørk, langt, kort? Uff, ja det var det håret da!! Jeg kommer nok til å være kort, rufsete og med en mørk kobberfarge tenker jeg. Kanskje noen gyldne striper i. Jeg har ikke kommet så langt enda, men vet at det ikke blir langt siden det absolutt ikke er meg. (Har ikke hatt langt hår siden 6. klasse, så hvorfor skal jeg det i brylluppet??) Jeg lurer på å ha en liten tiara med hvite perler, men vet ikke enda. Har også tenkt på Augustbrud02 sine fargete. De er tøffe og annerledes! Må se det i sammenheng med kjolen. Egentlig så tror jeg at kjolen er nok... :D Livet er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå