Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke helt inni denne EL testingen, er bare andre syklusen med testing. Forrige gang testet jeg bare et par dager rundt da jeg selv hadde regnet ut EL. Tror det stemte ganske bra sist gang for jeg ble gravid på første forsøk, men mistet igjen. Så spørsmålet er da, er testen til høyre positiv? De tre til venstre er et annet merke enn de to andre, men nr 2 fra høyre tok jeg igår, og den helt til høyre idag.

bilde2lu.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bilde3a.jpg

Litt bedre bilde :)

Skrevet

Syns den til høyre ser positiv ut jeg! :)

Kjør på med :sengekos: hvis blødningene dine har stoppet opp! :)

Skrevet

De stoppet for noen dager siden :) er på dag 8 i syklusen nå så er vell litt tidlig for EL egentlig, men ting er vell kanskje ikke helt stabilt etter SA? Får kjøre på med :sengekos: og samtidig EL testing de neste dagene for å bli kjent med dette her :)

Skrevet

Denne her jenter, den må da være positiv??

bilde10.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si, kontrollstreken ser også ganske sterk ut på testen helt til høyre. Jeg synes egentlig kontrollstreken og teststreken ser like sterk ut på alle testene på det siste bildet...

Skrevet

Men nå skal det sies at de andre er fra igår til 3 dager siden, så de er "tørket" og da får de litt annen farge syntes jeg :P Tenker å fortsette å teste, men dette er uten tvil den sterkeste jeg har fått denne syklusen. Syntes fargen på teststreker virker litt sterkere!?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...